Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Amazon otworzy kilka dużych sklepów w USA

Amerykański koncern Amazon planuje otworzyć kilka dużych sklepów detalicznych w USA, które będą funkcjonować jako domy towarowe – poinformował The Wall Street Journal, powołując się na anonimowe źródła.
Reklama


Będzie to ważny krok w rozwoju tradycyjnego handlu detalicznego Amazona, ponieważ w ostatnich latach internetowy sprzedawca stale zdobywał udział w rynku kosztem tradycyjnych sprzedawców detalicznych. Szybki rozwój handlu online i wzrost Amazona doprowadziły do ​​bankructwa wielu dość dużych i znanych operatorów centrów handlowych.

Według Wells Fargo & Co. Amazon wyprzedził czołowego amerykańskiego detalistę Walmarta i jest obecnie największym sprzedawcą odzieży w USA.

Oczekuje się, że pierwsze domy towarowe Amazon zostaną otwarte w Ohio i Kalifornii. Według źródeł dziennika ich powierzchnia wyniesie ok. 30 tys. stóp kwadratowych (około 2,8 tys. m2).

Oczekuje się, że sklepy będą oferować klientom główne marki konsumenckie, ale nie ma jeszcze dokładnego określenia, które z nich. Najprawdopodobniej Amazon będzie sprzedawał szeroką gamę produktów pod własnymi markami, w tym odzież, meble, sprzęt elektroniczny i wiele innych towarów.

Według źródeł Amazon dwa lata temu zaczął dyskutować o możliwości otwierania dużych sklepów z amerykańskimi markami odzieżowymi. Sklepy stacjonarne są szczególnie ważne w przypadku sprzedaży ubrań, ponieważ kupujący mogą je przymierzyć przed podjęciem decyzji o zakupie.

Według ShopperTrak, ruch w tradycyjnych sklepach w USA, który gwałtownie spadł podczas pandemii, stopniowo odbił się, choć wciąż jest poniżej poziomów z 2019 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.