Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Amazon oznacza zrównoważone produkty

Amazon będzie wskazywać, które produkty powstały w sposób zrównoważony. Zrobi to za pomocą nowej etykiety „Przyjazne klimatowi” (Climate Pledge Friendly).
Reklama

Czy produkty na platformie Amazon mają etykietę Fairtrade, czy też używają drewna z certyfikatem FSC? Odtąd będą one określane jako „Przyjazne klimatowi”. Produkty, we wszystkich możliwych kategoriach, od elektroniki po żywność, zostaną również wymienione osobno w nowej sekcji na stronie internetowej i w aplikacji. Nową etykietę zyskają towary posiadające jeden z 18 uznanych certyfikatów zewnętrznych.

Amazon chce w ten sposób ułatwić konsumentom kupowanie zrównoważonych produktów. - Produkty przyjazne zobowiązaniom klimatycznym są wyraźnie oznaczone w wynikach wyszukiwania, mają dodatkowe informacje dotyczące zrównoważonego rozwoju na stronie produktu i są prezentowane w specjalnej sekcji naszego sklepu - podał Amazon.

Firma twierdzi, że nową etykietę posiada już ponad 25 000 produktów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum