Amazon porozumiał się z francuską siecią spożywczą

Zamówienia z francuskiej sieci supermarketów Monoprix będą dostarczane także poprzez Amazon Prime Now. Usługa będzie realizowana na terenie północnej części Paryża.
Amazon Prime Now działa w Paryżu już od dwóch lat, ale teraz może zaoferować 6000 nowych produktów po zawarciu porozumienia z Monoprix. Spożywcza oferta Amazona, póki co, jest zbyt mała, aby zawojować rynek - firma Jeffa Bezosa na samym początku oferowała jedynie 1500 SKU, by następnie dodać kolejne 3200 produktów spożywczych.
Dzięki nowym referencjom (z czego 1500 to produkty świeże), "dziury" w asortymencie stają się znacznie mniejsze, choć Amazonowi wciąż daleko do oferty internetowego sklepu Monoprix (12 000 SKU). Logicznym posunięciem jest zatem rozszerzenie zasięgu Prime Now na co najmniej 10 000 pozycji, podczas gdy obszar programu powinien zostać rozszerzony na cały Paryż.
Przeczytaj także:
Chociaż ceny produktów Monoprix na Amazon Prime Now i na monoprix.fr są dość podobne, są pewne różnice w realizacji usługi. Francuski detalista zajmuje się zamówieniami dla Amazona we własnych sklepach, a zamówienia ze strony internetowej sieci są przekazywane do dedykowanych centrów realizacji (i będą zarządzane przez Ocado do końca 2019 r.). Koszt dostawy zamówienia przez stronę to od 5 do 8 euro, za pośrednictwem Amazon Prime koszt ten jest wliczony w subskrypcję.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 16:34 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.