PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Analitycy: Sprzedaż w australijski Boxing Day zanotuje rekordy dzięki Amazonowi

Autor: dlahandlu.pl 15 grudnia 2017 13:53

Na skutek niedawnego debiutu Amazona na rynku australijskim, tegoroczna sprzedaż w dzień Boxing Day (odpowiednik Czarnego Piątku), może wzrosnąć o 45 proc. w porównaniu do 2016 r. – ocenia GlobalData.

Według najnowszych badań konsumenckich, wydatki online w tym dniu, który jest największym rocznym dniem sprzedaży w Australii, mogą wynieść 290 mln dolarów australijskich. Byłoby to trzy razy więcej niż średnia sprzedaż online w dowolnym innym dniu w roku. Podczas transakcji preferowane są karty płatnicze.

Arnie Cho , starszy analityk dywizji Payments w GlobalData szacuje, że ponad 40 proc. tegorocznej sprzedaży internetowej w Boxing Day będzie realizowane za pośrednictwem kart, które pozostają preferowanym sposobem płatności dla transakcji e-commerce w Australii.

- Sprzedawcy detaliczni, którzy integrują swoje programy lojalnościowe z mobilnymi portfelami, prawdopodobnie będą nadal zdobywać udziały rynkowe. Sam PayPal może zdobyć jedną piątą tegorocznych transakcji płatniczych online w Boxing Day – mówi Cho.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,24

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.