Analitycy: Sprzedaż w australijski Boxing Day zanotuje rekordy dzięki Amazonowi
Według najnowszych badań konsumenckich, wydatki online w tym dniu, który jest największym rocznym dniem sprzedaży w Australii, mogą wynieść 290 mln dolarów australijskich. Byłoby to trzy razy więcej niż średnia sprzedaż online w dowolnym innym dniu w roku. Podczas transakcji preferowane są karty płatnicze.
Arnie Cho , starszy analityk dywizji Payments w GlobalData szacuje, że ponad 40 proc. tegorocznej sprzedaży internetowej w Boxing Day będzie realizowane za pośrednictwem kart, które pozostają preferowanym sposobem płatności dla transakcji e-commerce w Australii.
- Sprzedawcy detaliczni, którzy integrują swoje programy lojalnościowe z mobilnymi portfelami, prawdopodobnie będą nadal zdobywać udziały rynkowe. Sam PayPal może zdobyć jedną piątą tegorocznych transakcji płatniczych online w Boxing Day – mówi Cho.