Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Analitycy: Sprzedaż w australijski Boxing Day zanotuje rekordy dzięki Amazonowi

Na skutek niedawnego debiutu Amazona na rynku australijskim, tegoroczna sprzedaż w dzień Boxing Day (odpowiednik Czarnego Piątku), może wzrosnąć o 45 proc. w porównaniu do 2016 r. – ocenia GlobalData.
Reklama

Według najnowszych badań konsumenckich, wydatki online w tym dniu, który jest największym rocznym dniem sprzedaży w Australii, mogą wynieść 290 mln dolarów australijskich. Byłoby to trzy razy więcej niż średnia sprzedaż online w dowolnym innym dniu w roku. Podczas transakcji preferowane są karty płatnicze.

Arnie Cho , starszy analityk dywizji Payments w GlobalData szacuje, że ponad 40 proc. tegorocznej sprzedaży internetowej w Boxing Day będzie realizowane za pośrednictwem kart, które pozostają preferowanym sposobem płatności dla transakcji e-commerce w Australii.

- Sprzedawcy detaliczni, którzy integrują swoje programy lojalnościowe z mobilnymi portfelami, prawdopodobnie będą nadal zdobywać udziały rynkowe. Sam PayPal może zdobyć jedną piątą tegorocznych transakcji płatniczych online w Boxing Day – mówi Cho.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum