Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Answear: Marka własna, lepsze zatowarowanie i poprawa UX

Answear.com według wstępnych danych wypracował w III kw. 2021 r. 161 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 73 proc. rdr., co przekłada się na równie dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, które w analogicznym okresie urosły o 72 proc. rdr. i wyniosły 155 mln zł.
Reklama
  • Answear.com ze sprzedażą online o 73 proc. większą rdr. w III kw. 2021 r.
  • Przychody ze sprzedaży urosły o  72 proc. rdr. i wyniosły 155 mln zł. 

 

Roczna dynamika kwartalnej sprzedaży online w wysokości 73 proc. to efekt przede wszystkim dynamicznie zwiększającej się oferty produktowej, szczególnie w segmencie premium, a także wprowadzeniu do sprzedaży wielu znanych marek np.: Superdry, Boss, Paul&Shark, Tiger of Sweden, Aeronautica Militare, Marella, Victoria Victoria Beckham czy Chiara Ferragni. W minionym kwartale Answear.com znacząco poprawił zatowarowanie oraz zwiększył zapasy, dzięki czemu mógł z powodzeniem oferować klientom atrakcyjną propozycję kolekcji również w okresie letnich wyprzedaży. 

 - Cieszy nas konsekwentny wzrost sprzedaży online. To bez wątpienia wynik realizacji strategii zwiększania produktów z segmentu premium, co bezpośrednio przekłada się na średnią wartość zamówienia. Dodatkowo w ostatnich miesiącach kontynuowaliśmy działania marekitngowe na wszystkich rynkach, na których prowadzimy sprzedaż, co bezpośrednio przyczyniło się do dalszego umacniania świadomości i pozycji marki na rynku. Oprócz tego stale zwiększamy zdolności magazynowe i naszą sprawność operacyjną. – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Poprawa doświadczenia zakupowego 

Answear.com widzi również poprawę na poziomie doświadczenia zakupowego klientów. Ostatni kwartał, to pierwszy pełny okres, w którym spółka miała uruchomione aplikacje mobilne i zmigrowane wszystkie wersje sklepów do nowej platformy. Nowe środowisko charakteryzuje się wysokim UX (user experience), szybkością działania oraz udoskonalonym procesem zakupowym co przekłada się wprost na wzrosty konwersji i wartości średniego zakupu.

Dodatkowo spółka systematycznie rozwija markę własną. W minionym kwartale do sprzedaży trafiła nowa specjalna kolekcja Answear.LAB  „Power Girl”, która odwołuje się do siły i niezależności kobiet. Z pewnością stanowi to wyróżnik Answear.com na tle konkurencji i przyciąga wielu nowych klientów.

W ostatnich tygodniach Answear.com dynamicznie rozszerzył skalę swojej działalności. Pod koniec sierpnia spółka rozpoczęła działalność w Grecji, z kolei na początku października weszła na rynek chorwacki. 

- Konsekwentie realizujemy nasze cele emisyjne IPO, którymi były m.in. ekspansja na kraje w regionie CEE. Wejście na dwa nowe rynki z pewnością wpłynie na dalszy wzrost sprzedaży w kolejnych okresach. Jesteśmy już obecni na 9 rynkach w regionie CEE: w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Ukrainie, Grecji oraz Chorwacji. Chcemy być obecni we wszystkich krajach Europy Centralnej i Wschodniej, w tym wszystkich krajach Bałkańskich. -  dodaje Krzysztof Bajołek.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.