PARTNER PORTALU

Artykuły FMCG wśród najpopularniejszych produktów na Tik Toku

www.portalspozywczy.pl 22 lipca 2021 11:48

W dzisiejszych czasach, aby zainteresować odbiorcę, należy wyróżnić się. A Tik Tok czy Instagram to idealne miejsce do tworzenia kreatywnych, marketingowych treści – powiedziała Karina Hertel, dyrektor zarządzająca BrandLift.

- Media społecznościowe stanowią obecnie jeden z najważniejszych kanałów konsumenckich. Z portali takich jak Facebook, a w szczególności z Instagrama i cieszącego się coraz większą popularnością Tik Toka, korzystają w Polsce miliony osób. Poza dostarczaniem rozrywki, publikowane tam treści są źródłem inspiracji, które w kontekście biznesowym prowadzą do podejmowania określonych decyzji zakupowych. Przewagą Instagrama czy Tik Toka jest stały kontakt z odbiorcą oraz budowanie z nim pozytywnej relacji, co oczywiście wpływa także kreowanie pozytywnego wizerunku danego twórcy. Publikowany tam content przedłuża życie danego produktu, wzbudza zainteresowanie nim, a także pozwala zaprezentować go w sposób odmienny od tradycyjnej reklamy. Skuteczność działań marketingowych w mediach społecznościowych jest ogromna, a tendencja jest wzrostowa. Stąd coraz więcej firm zakłada tam swoje konta - mówi Karina Hertel.

Jej zdaniem, największą popularnością na Tik Toku cieszą się produkty z sektora FMCG, w szczególności artykuły spożywcze. Dużym zainteresowaniem na tym portalu cieszą się obecnie treści związane z kulinariami, a więc m.in. przygotowywanie zdrowych posiłków. 

więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9143
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.