PARTNER PORTALU

Badanie SMG/KRC: Tylko 6 proc. respondentów kupuje żywność w internecie

Autor: PAP 14 listopada 2011 12:18

Produktami najczęściej kupowanymi w sklepach internetowych są książki, filmy i muzyka - wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC.

Coraz większą popularnością cieszą się internetowe zakupy sprzętu elektronicznego i odzieży.
Ponad połowa ankietowanych przyznała, że w ciągu ostatniego roku korzystała z internetowych księgarni, sklepów muzycznych i multimedialnych. Większość, bo aż 61 proc. spośród kupujących książki, albumy i płyty w internecie, stanowiły kobiety.  Tylko 17 proc. osób korzystających na co dzień z internetu nie zrobiło w ciągu ostatnich 12 miesięcy zakupów w sieci.

Niewielu badanych przyznało, że za pośrednictwem sklepów internetowych kupuje dobra luksusowe, jak biżuteria czy zegarki, oraz artykuły żywnościowe. Było to odpowiednio 11 i 6 proc

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Agnieszka 2011-11-20 23:55:48

    A ja zamawiam na Frega24 bardzo chętnie, bo przywożą mi do domu zakupy nie tylko codziennego użytku, ale też ciężkie i mało praktyczne w noszeniu. Mają też bardzo dobre ceny. Po rzeczy typu owoce, warzywa, wolę sobie pójść do sklepu i wybrać takie jakie mi sie podobają ;)

  • Marta 2011-11-17 14:12:10

    Ja chętnie kupuje w internecie żywność . Niestety wybór we Frega24 jest niewielki. W Kielcach nie ma konkurencji. Nie widzę, żeby wchodziły nowe produkty, które mnie interesują po całej zgrzewce. Pozostały mi hurtownie. Ostanio udało mi się nawiązać kontakt z hurtownią warzyw i owoców. Mam taniej i przywożą mi do domu ziemniaki, wiaderka kapusty kiszonej, i różne owoce.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9504
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,44

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.