Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Badanie: Zalando najchętniej odwiedzanym e-sklepem odzieżowym

W listopadzie ub.r. Zalando.pl odwiedziło 3,01 mln realnych użytkowników, zapewniając serwisowi 10,77 proc. zasięgu w polskim internacie. Odwiedzający wykonali na stronie 108,76 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 32 minuty - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Reklama

Zalando.pl jest najpopularniejszym e-sklepem odzieżowym we wszystkich tych statystykach. Zajmujący drugą pozycję Bonprix.pl zanotował 2,89 mln użytkowników, 63,58 mln odsłon oraz 15 minut i 59 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. eObuwie.com.pl miało 2,66 mln użytkowników, 38,78 mln odsłon oraz 13 minut i 22 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a HM.com - 2,62 mln użytkowników, 56,5 mln odsłon oraz 14 minut i 9 sekund średniego czasu korzystania.

Firma zarządzająca tym pierwszym serwisem od ponad trzech lat należy do grupy kapitałowej CCC (za 75 proc. jej udziałów CCC zapłaciło 130 mln zł), a niebawem sama ma wejść na warszawską giełdę.

W sierpniu ub.r. eObuwie uruchomiło swój pierwszy sklep stacjonarny. Ponad 2 mln użytkowników odwiedziło jeszcze Born2be.pl (przy 2,03 mln odwiedzających miał 35,5 mln odsłon), a po ponad milion - Orsay.com (1,3 mln użytkowników i 12,54 mln odsłon) oraz Answear.com (1,17 mln użytkowników i 10,76 mln odsłon). Ponadto w zestawieniu są Deichmann.com, Topsecret.pl i Denley.pl.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum