Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Barbora już sprzedaje w Łodzi

Barbora kontynuuje swoją ekspansję w Polsce. Po debiucie na warszawskim rynku i wejściu do Trójmiasta, internetowy sklep spożywczy z krajów bałtyckich udostępnia swoje usługi dla mieszkańców Łodzi.
Reklama

- Wyróżnikami marki Barbora i jej zespołu są ambicja i szybkość działania. Weszliśmy do Polski z wypracowanym modelem biznesowym, który pozwala nam na szybką ekspansję i oferowanie naszych usług coraz większej liczbie osób. Dlatego, uwzględniając nasze możliwości operacyjne w Warszawie, podjęliśmy decyzję o wejściu również do Łodzi. Łącznie mamy 1,5 mln potencjalnych klientów. Chcemy im zaoferować wysoką jakość obsługi, atrakcyjny wachlarz produktów na potrzeby codziennych zakupów oraz dobre, konkurencyjne oferty promocyjne. Jesteśmy przekonani, że poprzez ekspansję w nowych miastach i budowanie marki Barbora dążymy do wzmocnienia całego rynku e-grocery w Polsce – mówi Andrius Mikalauskas, prezes zarządu Barbora Polska.

 W ciągu nieco ponad pół roku działalności zasięg sklepu internetowego Barbora.pl objął Warszawę i tereny aglomeracji warszawskiej, rynek trójmiejski, a teraz także Łódź. 

Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.