Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Barbora – szybko, wygodnie, oszczędnie i świeżo!

Rozpoznawalność na polskim rynku e-commerce, obecnie 38 tys. aktywnych klientów, otwarcie usług w sześciu znaczących obszarach w zaledwie półtora roku: Warszawa, Łódź, Trójmiasto, Kraków, Katowice, Wrocław. Co stoi za sukcesem Barbory – internetowego sklepu spożywczego?

Barbora to sklep internetowy, w którym oprócz produktów spożywczych dostępne są także artykuły codziennej potrzeby, takie jak chemia, środki czystości, produkty dla dzieci czy karma dla zwierząt. Marka działa na polskim rynku od stycznia 2021 roku, a już na dobre wpisała się w ofertę usług branży e-commerce. Niewątpliwie zasługą szybkiego rozwoju firmy oraz wzrostu jej popularności są liczne udogodnienia i promocje, dzięki którym klienci oszczędzają czas i pieniądze.

Dostawa nawet tego samego dnia!

Zakupy na www.barbora.pl lub przez aplikację Barbora można realizować siedem dni w tygodniu, nawet w niedziele. Kurierzy Barbory, wyspecjalizowani w profesjonalnej i miłej obsłudze, dostarczają zamówienia nawet tego samego dnia! To zdecydowane ułatwienie dla osób zapracowanych, wielodzietnych, ale i takich, które cenią sobie swobodę w planowaniu posiłków z dnia na dzień.

Komfort i wygoda

Do dyspozycji klientów Barbora jest strona internetowa oraz aplikacja na telefon, dzięki czemu zamówienia można składać w dowolnym miejscu: w biurze, autobusie, w kolejce do lekarza, czy oczekując na dziecko rozwijające swoje talenty na zajęciach kreatywnych. Rejestracja trwa tylko chwilę, a klient na swoim koncie ma dostęp do historii wcześniejszych zamówień.

Oszczędność

Internetowe zakupy spożywcze to niewątpliwa oszczędność pieniędzy. Klient wpisuje potrzebny produkt w wyszukiwarkę lub przechodzi bezpośrednio do interesującej go kategorii, w zależności od tego, co znajduje się na jego liście zakupów. Ponadto w ciągu miesiąca Barbora przecenia aż do 2000 produktów, z różnych kategorii, a na pierwsze zakupy każdy klient otrzymuje rabat w wysokości 25 zł. Żadnej okazji nie da się przegapić, gdyż wyświetlają się od razu na pierwszej stronie.

Odzyskany czas

Niebagatelnym atutem internetowych zakupów na www.barbora.pl jest oszczędność czasu. Zamiast tracić go na dojazd lub nawet przejście do sklepu oraz tournée po sklepowych alejkach, klient może go spędzić z rodziną lub rozwijając swoje pasje. Na wybranie potrzebnych produktów potrzeba zaledwie od kilku do kilkunastu minut. Reszta leży po stronie Barbory.

Codziennie świeże produkty

Przy dzisiejszym tempie życia zadbanie o to, aby zawsze mieć świeże produkty na stole, jest nie lada wyzwaniem. Wśród codziennych aktywności trudno znaleźć czas na rozrywkę, a co dopiero na wystawanie w sklepowych kolejkach. Z kolei kupowanie warzyw i owoców na przykład raz na tydzień przeczy założeniu ich świeżości. Rozwiązaniem są zakupy na www.barbora.pl, które są dostarczane nowymi Mercedesami Sprinter 315 CDI, wyposażonymi w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze i zamrażarki, umożliwiające przewóz towarów w kontrolowanej temperaturze i w nienaruszonym stanie.

Idealne rozwiązanie na zimę

Czy jest mróz i śnieg, czy plucha i nieprzyjemny wiatr, zakupy stacjonarne ciężko robi się zimą. W taką pogodę więcej osób jedzie do sklepu samochodem, więc jeszcze trudniej jest znaleźć miejsce parkingowe. Tłoczenie się w ciasnych alejkach, gdy mamy na sobie zimowe kurtki, kosztuje nas nerwy i zdrowie. W końcu najłatwiej przeziębić się, zarażając od innych albo wychodząc nagrzanym na zimne powietrze. Robiąc zakupy na www.barbora.pl, możemy zmniejszyć u siebie i bliskich ryzyko zachorowań i uniknąć zbędnego stresu, tym samym oszczędzając siły na świąteczne przygotowania.

– We wszystkich naszych działaniach i decyzjach najważniejszy jest klient i to jego potrzeby stawiamy na pierwszym miejscu. Aby zapewnić naszym odbiorcom najwyższą jakość obsługi, szybko i punktualnie dostarczać zamówienia pod wskazane adresy oraz zachować nienaganną świeżość produktów, we wszystkich swoich lokalizacjach korzystamy wyłącznie z własnych kurierów. Dbamy o ich profesjonalne przeszkolenie zarówno w zakresie obsługi klienta, jak i umiejętności decydujących o bezpieczeństwie na drodze, podczas transportu. Nasze starania są zauważane i doceniane przez klientów, stąd taki szybki i spektakularny rozwój na polskim rynku. Na tym jednak nie poprzestajemy i w dalszym ciągu udoskonalamy nasze usługi, aby wciąż wychodzić naprzeciw potrzebom konsumentów – Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Kierownik PR i Marketingu.

 

Więcej informacji na stronach:
www.barbora.pl 
https://blog.barbora.pl/ 
www.facebook.com/BarboraPolska/ 
https://www.instagram.com/barbora_pl/ 

 

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum