Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Barbora z aplikacją mobilną dla polskich konsumentów

Barbora uruchomiła aplikację mobilną. Aplikacja umożliwia zrobienie zakupów z każdego miejsca i o dowolnej porze. Poprzez aplikację można też w każdej chwili dodawać produkty do koszyka, a tym samym tworzyć i zapisywać własne listy zakupowe.
Reklama

– W krajach bałtyckich już ponad połowa naszych klientów zamawia zakupy za pomocą smartfona. Dlatego wprowadzenie aplikacji mobilnej na polski rynek jest naturalną kontynuacją naszych planów rozwoju. Warszawscy klienci mogą teraz robić zakupy nawet podczas spaceru z psem lub w drodze powrotnej z pracy do domu. W przyszłości przewidujemy dalszy rozwój aplikacji – mówi Andrius Jurgelevičius, Prezes Zarządu Barbory w Polsce. 

Za zakupy na Barbora.pl zapłacimy przelewem lub Blikiem. Aplikacja mobilna zapewnia nam dodatkową opcję – płatność kartą płatniczą, dzięki czemu zamówienie sfinalizujemy jednym kliknięciem. 

Aplikację Barbory można bezpłatnie pobrać na telefon komórkowy z systemem Android ze sklepu Google Play lub na iOS ze sklepu App Store. Następnie należy się zarejestrować lub zalogować do istniejącego konta, wybrać czas dostawy, dodać niezbędne produkty, opłacić zamówienie oraz czekać na kuriera. 

 Barbora jest obecna na polskim rynku od niespełna miesiąca. W związku z dużym zainteresowaniem, sklep wydłużył godziny pracy. Dostawy do mieszkańców stolicy i okolic są obecnie realizowane od 7.00 do 22.00.

 

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum