PARTNER PORTALU

bdsklep.pl na EEC 2018: Analityka pomaga budować rentowność w biznesie e-grocery

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2018 10:03

bdsklep.pl na EEC 2018: Analityka pomaga budować rentowność w biznesie e-grocery Na zdj. Jacek Palec, prezes zarządu bdsklep.pl

bdsklep.pl zainwestował w przebudowę strony, badania klientów oraz automatyczne systemy personalizacji. – Sprzedaż w e-commerce jest nierytmiczna, mamy 70-80 tys. zamówień miesięcznie, bez dobrego czytania klienta to bardzo kosztowny biznes. Ważna jest analityka, która pomoże nam budować rentowność i zaoferować klientom lepszy user experience – mówił Jacek Palec, prezes bdsklep.pl, panelista debaty ,,Zarządzanie informacją... dźwignią handlu", która odbyła się w ramach X Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Jacek Palec podkreślił znaczenie personalizacji oferty w e-grocery. - Musi być ona mniej nachalna, ale dająca klientowi realne korzyści. Klient płaci czasem i danymi, ale dostaje bardziej dopasowane do swoich potrzeb produkty. Kluczowa jest dobra implemantacja – co i kiedy zaoferować. Oszczędzajmy czas klienta, a nie pieniądze. Analiza historii zakupowej daje nam potencjał do zmiany nawyków zakupowych konsumentów – możemy sprzedać nawet 120 tys. unitów więcej w ciągu miesiąca. Konsument jest z zasady monokategroryjny, dlatego warto mu proponować nowe rzeczy. Widzą to również producenci, którzy chcą byśmy budowali im ekspozycję dla produktów, które sprzedają się na polskim rynku poniżej ich oczekiwań - tłumaczy Jacek Palec.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8286

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    15,99

  • Śr

    10,24

  • Min

    7,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.