Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ruszył e-sklep Biedronka Home. Co w asortymencie?

Biedronka od poniedziałku, 22 sierpnia br., oficjalnie uruchomia nowy kanał sprzedaży dostępny na terenie całego kraju. Biedronka Home to nowoczesny sklep internetowy, w ofercie którego znajdują się artykuły przemysłowe m.in. dekoracje, narzędzia, tekstylia domowe, moda czy elektronika. Dostawy realizowane są na terenie całego kraju bezpośrednio pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu InPost.
Reklama

Asortyment został podzielony na dziewięć kategorii: Kuchnia; Dom i ogród; Elektronika; Warsztat i auto; Sport i hobby; Zdrowie i uroda; Dziecko; Kultura i rozrywka oraz Moda.

Co kupimy w Biedronka Home?

W Biedronka Home znajduje się obecnie niemal 1000 produktów, jednak sieć informuje, że ich liczba będzie systematycznie wzrastać.

W sklepie można kupić zarówno produkty marek własnych, takie jak akcesoria kuchenne Smukee, sprzęt AGD Hoffen czy tekstylia damskie Tom&Rose.

Jakie koszty dostawy w Biedronka Home?

Koszt wysyłki towarów z e-sklepu Biedronka Home ma wynosić  9,99 zł, chyba że wartość zamówienia przekroczy 149 zł, wtedy dostawa będzie darmowa. Będziemy mieli 60 dni na zwrot towarów.

Usługa Biedronka Home oferuje klientom wygodne formy płatności realizowane wspólnie z zaufanym partnerem – firmą PayU. Do dyspozycji klientów oddane zostają możliwość realizacji płatności poprzez szybki przelew internetowy (paybylink), płatność BLIK oraz płatność przy użyciu karty płatniczej (np. Visa, Mastercard lub Maestro).

Biedronka Home
Biedronka Home

Karta Moja Biedronka a Biedronka Home

 

Karta Moja Biedronka w e-sklepie Biedronka Home
Karta Moja Biedronka w e-sklepie Biedronka Home

 

Kupując w sklepie Biedronka Home możemy wybrać 2 sposoby dostawy: przesyłka kurierska lub odbiór w Paczkomacie InPost.

Dobre wyniki sieci Biedronka

Przypomnijmy, po pierwszych sześciu miesiącach br. sprzedaż sieci Biedronki liczona w złotówkach wzrosła o 21,3 proc., a w euro o 18,7 proc., osiągając wartość 8,3 mld euro. Wzrost LfL to 17.5 proc. Na inwestycje sieć wydała 161 mln euro. Część tej kwoty przeznaczono na otwarcia nowych placówek - w badanym okresie sieć otworzyła 40 sklepów - i przebudowę sklepów już istniejących (remodelingowi poddanych zostało 127 placówek). W sumie sieć powiększyła się o 33 sklepy netto.

Przychody całej grupy Jeronimo Martins w I półroczu wzrosły o 20 proc. w porównaniu do pierwszego półrocza roku ubiegłego (wyniosły 11,883 mld euro), a zysk netto zwiększył się o 40,3 proc. (wyniósł 261 mln euro).

EBITDA grupy wzrosła o 19,1 proc. r/r (do 851 mln euro).

Nakłady inwestycyjne Jeronimo Martins wyniosły w pierwszej połowie 2022 r. 318 mln euro.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum