PARTNER PORTALU

Boom na rynku punktów nadawczo-odbiorczych

Autor: MK 20 kwietnia 2021 09:22

Boom na rynku punktów nadawczo-odbiorczych Pointpack deklaruje utrzymanie dynamiki wzrostu przychodów i liczby obsługiwanych przesyłek, fot. materiały prasowe

Około 30 proc. konsumenckich przesyłek trafia dziś do punktów odbioru i automatów. Spółka Pointpack szacuje, że liczba ta w ciągu 4-5 lat wzrośnie o ponad 50%.

Dynamiki będą miały wpływ na przychody wszystkich uczestników rynku.

Spółka Pointpack S.A szacuje przychody ze sprzedaży netto w okresie pierwszego kwartału 2021 roku na ok. 10 650,0 tys. zł, co stanowi wzrost o 18,2% w stosunku do pierwszego kwartału 2020 r., kiedy to wyniosły 9 013,9 tys. zł.

- Za pomocą naszej technologii integrujemy firmy kurierskie z punktami odbioru. Obecnie obserwujemy znaczną intensyfikację rynku KEP, co przekłada się na dynamiczny rozwój i otwieranie kolejnych punktów nadawczo-odbiorczych. Obsługujemy już ponad 8.600 punktów we współpracy z firmami kurierskimi DHL, DPD oraz Poczta-Polska. – mówi Paulina Żmijowska, Kierownik ds. Marketingu&PR Pointpack.

Przedstawiciele Pointpack deklarują utrzymanie dynamiki wzrostu przychodów i liczby obsługiwanych przesyłek. Przekonują, że wpływa na to doświadczenie zbierane od dekady w ramach zawierania nowych partnerstw i rozwoju infrastruktury sieci logistyki miejskiej, składającej się m.in. z punktów i urządzeń nadawczo-odbiorczych w obszarze pierwszej i ostatniej mili. Technologia Pointpack wykorzystywana jest bowiem w coraz liczniejszych punktach nadawczo-odbiorczych we współpracy z sieciami z Żabka, Grupy Eurocash, Stokrotka, Kaufland i wieloma regionalnymi sieciami handlowymi. Spółka dostrzega również potencjał w nawiązywaniu współpracy z zagranicznymi partnerami.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8878

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,86

  • Min

    3,10

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.