Bottega Veneta wycofuje się z Facebooka, Instagrama i Twittera. Czy moda może istnieć bez social mediów?

Autor: wirtualnemedia.pl 8 stycznia 2021 10:15

Modowa marka Bottega Veneta kilka dni temu zlikwidowała swoje konta na Facebooku, Instagramie i Twitterze. - Markom niszowym i ekskluzywnym niedostępność dodaje uroku, budzi pożądanie. Im bardziej są tajemnicze, tym intrygują bardziej. Całkowity egalitaryzm social mediów jest zaprzeczeniem luksusu - komentuje tę decyzję dla Wirtualnemedia.pl Szymon Kotarbiński, social media manager w The Digitals.

Kilka dni temu Bottega Veneta, jedna z największych marek modowych na świecie, usunęła swoje konta na Instagramie, Facebooku i Twitterze. „Przepraszamy, ta strona jest niedostępna” - można przeczytać próbując otworzyć profil marki na Instagramie, na którym miała ona ponad 2,5 miliona obserwujących.

Zagraniczne media branżowe poświęcone modzie informują, że to nie jest skutek żadnej awarii technicznej, ale świadoma decyzja firmy, a dokładniej Daniela Lee, jej dyrektora kreatywnego. Ten wielokrotnie miał bowiem wyrażać swój brak zrozumienia i niejako niechęć do rosnącej popularności mediów społecznościowych. Dowodem na to ma być też fakt, że pokaz wiosennej kolekcji 2021 Bottega Veneta zorganizowano kilka tygodni temu w domu Lee w Londynie (marka ma główną siedzibę we Włoszech), a jego transmisja miała raczej prywatny charakter.

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6388
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,48

  • Śr

    4,72

  • Min

    3,60

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.