Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Bricomarché rozwija usługę Bricomatów i click&collect

Od lutego br. liczba sklepów Bricomarché, w których produkty można zamówić przez Internet wzrosła z 5 do 68. Sieć zapowiada, że do końca 2019 roku rozwiązanie będzie dostępne w ponad 100 polskich miejscowościach.
Reklama

Dzięki zmodernizowanej na początku br. stronie internetowej klienci tych supermarketów zyskali możliwość przeglądania asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych, jak również opcję składania zamówień przez Internet. Do końca 2019 roku sieć planuje wprowadzenie tej usługi w ponad 100 polskich miastach. Ponadto Bricomarché zapowiada także poszerzenie obszaru dostępności opcji dostawy – Bricomatów, które zadebiutowały w lutym br.

– Dynamiczny wzrost znaczenia sektora e-commerce motywuje nas do dalszego rozwoju naszej autorskiej usługi click&collect, jaką są Bricomaty – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce i dodaje – Naszym celem jest stworzenie takiej oferty, która skutecznie odpowie na trendy aktualnie obowiązujące w naszej branży. Obecnie pracujemy nad tym, aby do końca tego roku Bricomaty były dostępne w łącznie 10 miejscowościach.

 Bricomaty to rozwiązanie, które umożliwia zamawianie produktów przez Internet i odbieranie ich w specjalnie wyznaczonych do tego boksach. Obecnie usługa jest dostępna w 5 miejscowościach: Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli. Klienci Bricomarché, decydujący się na zakupy przez Internet, mają także do wyboru dwie inne formy dostawy: do sklepu stacjonarnego lub do domu. Ponadto, sieć oferuje klientom transport zamówień np. na miejsce budowy, który jest realizowany z wykorzystaniem samochodów HDS

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.