Bricomarché rozwija usługę Bricomatów i click&collect

Dzięki zmodernizowanej na początku br. stronie internetowej klienci tych supermarketów zyskali możliwość przeglądania asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych, jak również opcję składania zamówień przez Internet. Do końca 2019 roku sieć planuje wprowadzenie tej usługi w ponad 100 polskich miastach. Ponadto Bricomarché zapowiada także poszerzenie obszaru dostępności opcji dostawy – Bricomatów, które zadebiutowały w lutym br.
– Dynamiczny wzrost znaczenia sektora e-commerce motywuje nas do dalszego rozwoju naszej autorskiej usługi click&collect, jaką są Bricomaty – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce i dodaje – Naszym celem jest stworzenie takiej oferty, która skutecznie odpowie na trendy aktualnie obowiązujące w naszej branży. Obecnie pracujemy nad tym, aby do końca tego roku Bricomaty były dostępne w łącznie 10 miejscowościach.
Bricomaty to rozwiązanie, które umożliwia zamawianie produktów przez Internet i odbieranie ich w specjalnie wyznaczonych do tego boksach. Obecnie usługa jest dostępna w 5 miejscowościach: Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli. Klienci Bricomarché, decydujący się na zakupy przez Internet, mają także do wyboru dwie inne formy dostawy: do sklepu stacjonarnego lub do domu. Ponadto, sieć oferuje klientom transport zamówień np. na miejsce budowy, który jest realizowany z wykorzystaniem samochodów HDS