Brokerzy usług kurierskich umożliwiają obniżenie kosztów dostaw

Autor: dlahandlu.pl 20 czerwca 2018 09:38

Furgonetka.pl, czyli jeden z największych brokerów usług kurierskich, od teraz udostępnia w swojej ofercie dziesięciu najpopularniejszych przewoźników. Co więcej, jako pierwszy broker w Polsce umożliwia także ich jednoczesną integrację. Oznacza to, że żeby mieć możliwość korzystania ze wszystkich usług kurierskich, wystarczy wdrożyć je tylko raz.

Jeśli chodzi o logistykę jest kilka podstawowych wymagań, które sklep internetowy powinien spełniać. Przede wszystkim powinien oferować kilka opcji wysyłki do wyboru, w tym jedną w atrakcyjnej cenie i jedną z możliwością odbioru z punktu (np. Paczkomaty czy Paczka w Ruchu), tak żeby klient mógł wybrać na czym mu najbardziej zależy - na niskim koszcie, własnoręcznym odbiorze, czy szybkiej dostawie kurierem. Trzeba także zadbać o możliwość wygodnego zwrotu zamówienia, do którego klient ma prawo w ciągu czternastu dni od zakupu. Często mniejsze sklepy mają trudności z wdrożeniem kilku firm kurierskich, zaproponowaniem niższej ceny za doręczenie, czy z wdrożeniem łatwych procedur zwrotu.

Techniczne przeszkody z wdrożeniem większej ilości opcji dostaw są najłatwiejsze do rozwiązania dla sklepów, które korzystają z gotowych platform sklepowych tj. Shoper czy Click Shop. Wykorzystują one rozwiązania dostarczane przez Furgonetka.pl i oferują gotowe sposoby na rozszerzenie oferty wysyłki, do których instalacji nie jest potrzebna pomoc programistów. Szacunkowo około 70 proc. polskich sklepów online korzysta z jednej z dostępnych platform sklepowych.

W przypadku konieczności obniżenia kosztów, można zwrócić się do jednego z brokerów usług kurierskich, którzy oferują niskie ceny. Brokerzy udostępniają dodatkowo wiele innych funkcji, które ułatwiają zakupy klientom np. mapki punktów dostawy, czy proste do wdrożenia na stronie formularze zwrotu. Sklepy mogą także skorzystać z oprogramowania do automatyzacji niektórych powtarzalnych czynności tj. pobieranie zamówień z wszystkich źródeł sprzedaży, czy generowanie etykiet i zamawianie kurierów. Zautomatyzowanie tych procedur pozwoli zaoszczędzić czas dotychczas poświęcany na robienie tego manualnie oraz przeznaczyć go na przykład na obsługę klienta.

Same firmy przewozowe także zauważyły konieczność rozwoju i stale proponują nowe rozwiązania. Jednym z największych propagatorów zmian jest firma DHL, która niedawno udostępniła usługę DHL Wieczór na Allegro. To oznacza, że klient otrzymał możliwość dostawy po godzinie 17 w sytuacjach, w których nie może odebrać jej podczas pracy. DHL podpisał także umowę z Furgonetka.pl. 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,75

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.