Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Broń.pl pozyskało z emisji akcji 1 mln zł. Spodziewali się 2,5 mln zł

Bron.pl S.A., właściciel e-sklepu specjalizującego się w sprzedaży produktów strzeleckich i obronnych niewymagających zezwolenia, odzieży oraz akcesoriów survivalowych, zakończył publiczną ofertę akcji, uzyskując ponad 1 mln PLN. Firma spodziewała się 2,5 mln zł. Zebrane środki mają zostać przeznaczone na rozszerzenie oferty produktowej oraz rozwój sklepu internetowego. Zgodnie z zapowiedziami Spółka rozpoczyna proces przygotowujący do debiutu na rynku NewConnect.
Reklama

Broń.pl pozyskała 1 mln zł

 Zebrane środki mają zostać przede wszystkim przeznaczone na rozszerzenie oferty produktowej oraz liczby marek. Planowana jest także optymalizacja sklepu internetowego pod kątem szybkości działania i UX oraz stworzenie dla niego nowej platformy, która zintegruje obecne systemy. Zarząd spółki zakłada wzrost przychodów na poziomie 30 proc. rdr. w przeciągu kilku najbliższych lat. 

- Przychody zwiększyły się z poziomu 5,4 mln zł w 2019 r. do 11,3 mln zł w 2021 r. (wzrost o blisko 110 proc.). W samym pierwszym półroczu br. osiągnęły one wartość 8 mln zł. Chcemy dalej kontynuować wzrostowy trend i zakładamy, że utrzyma się on na poziomie 30 proc. rdr. w przeciągu kilku najbliższych lat. Jesteśmy przekonani, że pozyskany kapitał przyczyni się do rozwoju spółki i osiągnięcia wyznaczonych celów – komentuje Jarosław Staniec, członek zarządu Bron.pl S.A.

Za okres pierwszych dziesięciu miesięcy br. spółka osiągnęła dynamikę wzrostu przychodów na poziomie ok. 50 proc. rdr., przy czym najwyższą w marcu – wyniosła ponad 130 proc. rdr. Spółka wygenerowała 12,4 mln PLN przychodów w ciagu 9 miesięcy, w porównaniu z 8,3 mln PLN rok wcześniej.

Firma rośnie na fali poczucia niebezpieczeństwa, wywołanego toczącą się w Ukrainie wojną.

Zmiany ustawie pomogą?

Czynnikami napędzającymi rozwój spółki mają być także zmiany legislacyjne. Przede wszystkim chodzi o planowane zmiany w Ustawie o broni i amunicji, które umożliwią zakup bez zezwolenia wielu rodzajów broni. Spółka zwraca uwagę na inne pojawiające się propozycje zmian zakładające m.in. zwiększenie wydatków na obronność państwa, edukację w zakresie strzelectwa w szkołach czy liczne kampanie promujące pracę zawodową w wojsku.

- W marcu i kwietniu sprzedawały się w dużej liczbie takie produkty jak nakolanniki, hełmy, apteczki, noktowizory czy kamizelki kuloodporne. Obecna sytuacja na rynku oraz szykowane dla branży zmiany regulacyjne są szansą szybszego rozwoju. Jednocześnie chcemy gruntownie wzmocnić naszą pozycję, a pozyskane środki w ramach emisji akcji pomogą nam osiągnąć krótkoterminowe założenia strategii. W przyszłym roku mamy w planach wejście na rynek NewConnect – komentuje Mirosław Klekot, dyrektor E-Commerce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum