Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bytom z nowym e-sklepem i aplikacją mobilną

Kolejna marka odzieżowa z portfolio Grupy VRG uruchomiła nowy sklep online i niedługo wystartuje ze sprzedażową aplikacją mobilną. Silnik, będący bazą dla obu rozwiązań, został stworzony od zera na potrzeby Bytomia. Inwestycja w infrastrukturę kanału e-commerce to element realizacji strategicznego planu VRG na 2021 rok.
Reklama

 

Nowy silnik Bytomia pozwoli na automatyzację i ulepszenie wielu procesów związanych z obsługą zamówień. Z kolei aplikacja sprzedażowa pomoże w udoskonaleniu kompleksowej obsługi klienta i zwiększeniu wygody zakupów: od momentu złożenia zamówienia, poprzez realizację i dostarczenie go do odbiorcy. Bytom jest już trzecią marką z portfolio VRG, która przenosi sklep internetowy na nowe silniki. Wiosną 2021 roku taką zmianę wdrożyła marka Vistula, a wcześniej, pod koniec 2020 roku Wólczanka – największa marka internetowa Grupy.
- Rozwijamy się w kierunku sprzedaży wielokanałowej. Naszym celem jest umożliwienie klientowi podjęcia decyzji, jaki sposób dokonania zamówienia lub zwrotu mu najbardziej odpowiada. Dużą popularnością cieszy się opcja click and collect: złożenie zamówienia online z możliwością odbioru w salonie – podkreśla Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek.

Firma wdrożyła też aplikację Visual Search w sklepie internetowym W.KRUK, pozwalająca na wyszukanie produktu z asortymentu za pomocą obrazu. Po wgraniu dowolnego zdjęcia z zaprezentowaną na nim biżuterią system automatycznie wyszuka podobny produkt dostępny w ofercie W.KRUK. Rozwiązanie Visual Search zostanie niebawem wprowadzone w innych markach z portfolio Grupy VRG.

Nowa infrastruktura daje możliwość eksperymentowania z nowymi technologiami. Inwestycje w obszar e-commerce są znaczącą częścią realizacji strategii VRG na 2021 rok.
– Dane dotyczące ruchu na stronie internetowej pomagają nam lepiej śledzić preferencje naszych klientów. Cały czas obserwujemy warunki rynkowe i w oparciu o nie modyfikujemy podejście – podkreśla Michał Zimnicki, wiceprezes zarządu i CFO VRG.
W najbliższych miesiącach VRG udostępni aplikacje sprzedażowe dla pozostałych marek. Do końca roku Grupa planuje także wprowadzenie wirtualnych przymierzalni.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum