Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Digitalizacja i cyfryzacja

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Bytom z nowym e-sklepem i aplikacją mobilną

Kolejna marka odzieżowa z portfolio Grupy VRG uruchomiła nowy sklep online i niedługo wystartuje ze sprzedażową aplikacją mobilną. Silnik, będący bazą dla obu rozwiązań, został stworzony od zera na potrzeby Bytomia. Inwestycja w infrastrukturę kanału e-commerce to element realizacji strategicznego planu VRG na 2021 rok.
Reklama

 

Nowy silnik Bytomia pozwoli na automatyzację i ulepszenie wielu procesów związanych z obsługą zamówień. Z kolei aplikacja sprzedażowa pomoże w udoskonaleniu kompleksowej obsługi klienta i zwiększeniu wygody zakupów: od momentu złożenia zamówienia, poprzez realizację i dostarczenie go do odbiorcy. Bytom jest już trzecią marką z portfolio VRG, która przenosi sklep internetowy na nowe silniki. Wiosną 2021 roku taką zmianę wdrożyła marka Vistula, a wcześniej, pod koniec 2020 roku Wólczanka – największa marka internetowa Grupy.
- Rozwijamy się w kierunku sprzedaży wielokanałowej. Naszym celem jest umożliwienie klientowi podjęcia decyzji, jaki sposób dokonania zamówienia lub zwrotu mu najbardziej odpowiada. Dużą popularnością cieszy się opcja click and collect: złożenie zamówienia online z możliwością odbioru w salonie – podkreśla Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek.

Firma wdrożyła też aplikację Visual Search w sklepie internetowym W.KRUK, pozwalająca na wyszukanie produktu z asortymentu za pomocą obrazu. Po wgraniu dowolnego zdjęcia z zaprezentowaną na nim biżuterią system automatycznie wyszuka podobny produkt dostępny w ofercie W.KRUK. Rozwiązanie Visual Search zostanie niebawem wprowadzone w innych markach z portfolio Grupy VRG.

Nowa infrastruktura daje możliwość eksperymentowania z nowymi technologiami. Inwestycje w obszar e-commerce są znaczącą częścią realizacji strategii VRG na 2021 rok.
– Dane dotyczące ruchu na stronie internetowej pomagają nam lepiej śledzić preferencje naszych klientów. Cały czas obserwujemy warunki rynkowe i w oparciu o nie modyfikujemy podejście – podkreśla Michał Zimnicki, wiceprezes zarządu i CFO VRG.
W najbliższych miesiącach VRG udostępni aplikacje sprzedażowe dla pozostałych marek. Do końca roku Grupa planuje także wprowadzenie wirtualnych przymierzalni.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.