C&A będzie sprzedawać na Amazonie

C&A wzmacnia obecność w internecie
C&A rozpoczyna sprzedaż wybranych artykułów na platformie amazon.de. Wkrótce kolekcje sieci będą również dostępne na holenderskich, francuskich, włoskich i hiszpańskich stronach Amazona. Współpraca z Amazon Fashion jest częścią strategii omnichannel C&A: detalista modowy chce wzmocnić swoją obecność w kanale online.

Czytaj więcej
C&A: Połowa sprzedaży ma pochodzić z kanału online
- Amazon staje się coraz ważniejszą platformą modową dla konsumentów w Europie. Jest dla nas ważne, abyśmy służyli konsumentom i pomagali im znaleźć to, co najlepsze w C&A, zwłaszcza gdy ich podróż zaczyna się od Amazon Fashion – powiedział Joris van Rooy, Chief Digital Officer w C&A Europe.
Kategoria mody rośnie na Amazonie
Moda to kluczowy obszar wzrostu dla Amazona. Platforma Amazon Fashion ma być punktem kompleksowej sprzedaży odzieży, butów, biżuterii, zegarków, torebek od uznanych i wschodzących marek, na każdą kieszeń. Członkowie Prime mogą skorzystać z ekskluzywnej usługi „Wypróbuj przed zakupem”. Amazon niedawno otworzył także stacjonarne sklepy odzieżowe.