Carrefour chce otwierać w Chinach kolejne sklepy high-tech

Autor: dlahandlu.pl, za Reuters 5 czerwca 2018 12:04

Francuski detalista Carrefour, który w zeszłym miesiącu otworzył swój pierwszy sklep high-tech w Szanghaju we współpracy z gigantem technologicznym Tencent, postrzega Chiny jako idealną lokalizację do opracowania nowych metod zwiększania atrakcyjności zakupów. Sieć chce otworzyć więcej takich sklepów w kolejnych miesiącach – informuje Reuters.

Jak powiedział agencji Reuters Thierry Garnier, dyrektor wykonawczy Carrefour w Azji,w kolejnych miesiącach Carrefour chce otworzyć dwa takie sklepy w Shenzhen. - Uważamy chiński rynek za prawdziwe laboratorium, które może zainspirować resztę grupy - powiedział Garnier.

W dniu 20 maja firma uruchomiła sklep "Carrefour Le Marche" w centrum Szanghaju. Sklep oferuje takie funkcje, jak kasy obsługiwane przez popularną aplikację społecznościową TenCet WeChat.

- W najbliższych miesiącach zamierzamy otworzyć dwa sklepy "Carrefour Le Marche" w Shenzhen. Jesteśmy przekonani, że ten format w Chinach ma potencjał wzrostu na przyszłość - powiedział Garnier.

Otwarty w maju sklep Carrefoura jest położony na dwóch piętrach i ma łączną powierzchnię 4335 metrów kwadratowych - o połowę mniejszą od zwykłego hipermarketu Carrefour.

Dla Carrefoura partnerstwo z Tencent to próba powstrzymania spadku sprzedaży w Chinach w obliczu konkurencji ze strony lokalnych rywali i prężnego rynku internetowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7628

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,41

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.