Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour poszerza opcje dostaw o paczkomaty

W sklepie internetowym Carrefour uruchomiona została możliwość zamówienia dostawy e-zakupów z kategorii non-food do paczkomatów.
Reklama

Do tej pory zamówienia produktów z kategorii elektronika, dom i ogród czy akcesoria dla dzieci dokonywane w serwisie carrefour.pl były dostarczane z dedykowanego magazynu za pośrednictwem kuriera. Teraz klient może wybrać między tradycyjną dostawą pod same drzwi, a bijącym rekordy popularności paczkomatem. W okresie przedświątecznym, kiedy kurierzy są obłożeni pracą, jest to wyjątkowo wygodne rozwiązanie. Ponadto Carrefour zadbał, aby klient nie musiał martwić się czy jego zamówienie zmieści się do ograniczonej konkretnymi wymiarami skrytki. Algorytm automatycznie przelicza objętość dodawanych do koszyka produktów i na bieżąco informuje klienta czy opcja dostawy do paczkomatu jest dostępna dla aktualnego koszyka. W przypadku przekroczenia limitu pozostaje dostawa kurierem lub usunięcie ponadgabarytowego produktu.

Zakupy z carrefour.pl można odebrać w paczkomacie

Wprowadzenie nowej usługi z początkiem grudnia to pierwszy etap realizacji projektu, który w najbliższym czasie będzie rozbudowywany. Następne fazy zakładają między innymi zwiększanie asortymentu dostępnego w ramach dostawy do paczkomatów oraz analizę zachowania użytkownika na stronie po wprowadzonych zmianach. 

 

 

- Bardzo cieszymy się, że w tym roku udało nam się poszerzyć ofertę naszych dostaw o paczkomaty. Wiemy, że Polacy uwielbiają tę formę dostawy. Jest szybka i wygodna, a dodatkowo nie trzeba martwić się o to, że nie zgramy się czasowo z kurierem. Ponadto w okresie świątecznym pozwoli to naszym klientom zaoszczędzić czas, dzięki możliwości elastycznego odbioru zamówienia – mówi Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska. 

Dostawa do paczkomatu realizowana jest w terminie do 2 dni roboczych i kosztuje 11,99 zł. 

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum