Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour poszerza usługi zakupów internetowych o m-commerce i dostawę tego samego dnia

Carrefour wprowadza w Polsce usługę dostawy tego samego dnia zakupów zrobionych w systemie m-commerce, poprzez aplikację Mój Carrefour. Na razie usługa jest dostępna wyłącznie w Warszawie. Ponadto, detalista udostępnił nową formę odbioru zakupów – Carrefour Drive – specjalnie dla zmotoryzowanych klientów.
Reklama

Jak informuje firma, w ten sposób realizuje ona ambicję wzmocnienia swojej pozycji na rynku spożywczych zakupów internetowych.

Carrefour Polska rozszerzył funkcjonalność aplikacji mobilnej Mój Carrefour o m-commerce. Klienci posiadający najnowszą wersję programu mogą skorzystać z opcji „mCarrefour”, znajdującej się w rozwijanym menu, aby zrobić zakupy. Wśród towarów dostępnych w sprzedaży przez aplikację znajduje się pełny asortyment produktów spożywczych z eCarrefour.pl oraz wybrane produkty przemysłowe. Usługa jest

- Oferta naszych sklepów internetowych była do tej pory dostępna na urządzeniach mobilnych tylko przez przeglądarkę internetową. Teraz wprowadzamy ją bezpośrednio do naszej aplikacji mobilnej, tworząc z niej referencyjne, omnikanałowe środowisko zakupowe – powiedziała Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce Carrefour Polska.

– Wygoda i intuicyjność, którą gwarantuje dostępność pełnego wachlarza usług w aplikacji Mój Carrefour, jest bardzo ważna dla klientów. Jednocześnie w ten sposób chcemy zachęcić do zakupów internetowych osoby, które nie korzystały do tej pory z tej usługi - dodaje.

Co szczególnie istotne, zakupy zamówione do godziny 16:00 za pośrednictwem panelu mCarrefour w aplikacji Mój Carrefour zostaną dostarczone do domu klienta jeszcze tego samego dnia. Użytkownik aplikacji może wybierać z dostępnych zakresów czasowych w których chciałby odebrać swoje zakupy. Zamówienia złożone po godzinie 16:00 mogą zostać dostarczone następnego dnia. Dostawa zakupów zrobionych przez aplikację mobilną jest darmowa dla zamówień o wartości powyżej 120 PLN. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 19,90 PLN. W celu skorzystania z zakupów mobilnych należy pobrać aplikację Mój Carrefour, dostępną w sklepach.

Carrefour Polska rozwinął także formy odbioru zakupów. Nowością jest Carrefour Drive, dostępny dla klientów, którzy chcą odebrać zakupy osobiście w CH Atrium Targówek na ul. Głębockiej 15 i zapakować je bezpośrednio do własnego samochodu. Odebranie zamówienia jest możliwe w punkcie odbioru Drive, gdzie klient zajmuje jedno z oznaczonych stanowisk parkingowych, na które pracownik Carrefour dostarcza klientowi zamówione produkty.

Jednocześnie Carrefour oferuje również inne możliwości odbioru zakupów. W przypadku zamówienia składającego się wyłącznie z produktów spożywczych klient może wybrać odbiór w jednym z 26 Coolomatów zlokalizowanych w Warszawie. Pozostałe opcje to dostawa kurierem pod wskazany adres lub, w przypadku produktów niespożywczych, odbiór osobisty w Punkcie Obsługi Klienta w wybranym hiper- lub supermarkecie Carrefour na terenie całego kraju.

Nowe usługi Carrefoura wpisują się w międzynarodową strategię tego giganta detalu, który w tym tygodniu przedstawił plan dla grupy na następne 5 lat. Wśród założeń jest rozwój omnikanałowości i inwestycje w rosnące formaty, a celem bycie liderem w branży e-commerce żywności. W projekty cyfrowe Carrefour zainwestuje do 2022 roku około 2,8 mld euro. Carrefour stawia sobie za cel, by do 2022 roku obroty żywnością w kanale e-commerce wynosiły 5 miliardów euro na poziomie całej grupy. Carrefour zamierza także zaoferować klientom szeroką gamę usług omnichannel podczas zakupów w fizycznych sieciach. I tak rozwijane będą usługi: dostawy do domu, Drive oraz click & collect.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum