Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour rozszerza ofertę dla klientów Glovo

Użytkownicy Glovo uzyskają dostęp do ponad 8500 różnych produktów z oferty Carrefour. To największy wybór artykułów dostępnych w jednym sklepie w Glovo.
Reklama

W jakich miastach zakupy z Glovo i Carrefourem

Początkowo zakupy będzie można robić w 20 sklepach ulokowanych w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu, jednak do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych lokalizacji w nowych miastach.



– Nowy etap naszej współpracy z Glovo wpisuje się w globalną strategię rozwoju omnikanałowości i transformacji digitalowej sieci Carrefour. Rozszerzając ofertę e-commerce zawsze mamy na uwadze potrzeby i oczekiwania klientów. Połączenie dostaw Glovo z szerokim asortymentem Carrefour, nie tylko zwiększy zasięg naszej oferty, ale przełoży się także na zwiększenie komfortu konsumentów preferujących zakupy online - komentuje Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska.

W ramach oferty spożywczej, użytkownicy Glovo dotychczas najchętniej zamawiali wodę czy popularne napoje gazowane. Popularne były także banany, mleko, jajka, jogurty naturalne czy pomidory. Jednak, dzięki rozszerzeniu oferty Carrefour do 8500 artykułów, konsumenci mogą teraz skorzystać także m.in. z szerokiego wachlarza słodyczy, wypieków, ale także żywności dla dzieci czy zwierząt. Asortyment został rozszerzony również o szeroki wybór mięs, ryb, kiszonek czy sosów, a także gotowych obiadów. Co ważne, sieć Carrefour za pośrednictwem Glovo oferuje także możliwość zamówienia środków czystości, artykułów higienicznych czy kosmetyków.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum