Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour rozwija omnichannel w Belgii

Carrefour otwiera w lutym w Belgii sześć nowych punktów odbioru w ramach usługi Drive, a w całym 2018 roku planuje otworzyć ich 70. Detalista poszerzył także funkcje w swojej aplikacji dostępnej w tym kraju.
Reklama

Na dzień 31 grudnia 2017 r. klienci Carrefoura mieli do wyboru jeden z 179 punktów odbioru, podczas składania zamówienia za pośrednictwem usługi Drive na Carrefour.eu. Spółka zakłada, że przed końcem 2018 r. zostanie oddanych do użytku łącznie 70 nowych punktów odbioru Drive tak, że do 31 grudnia powinno ich być w sumie 249.

W ubiegłym tygodniu Carrefour Belgia poinformował o rozszerzeniu funkcji do swojej aplikacji. Nowe funkcje będą polegały między innymi na: wyświetlaniu liczby punktów bonusowych, które zebrał klient, automatycznym dodawaniu przy kasie kuponów (wcześniej trzeba je aktywować), a także wyświetlaniu listy wszystkich zakupów dokonanych w sklepie, a także zamówień złożonych online. Klienci mogą wyszukiwać i wybierać ulubione produkty, mogą wypełniać, poprawiać i składać zamówienia przez Internet lub wysyłać zamówienia do osób trzecich.

- Mieliśmy plastikowe karty lojalnościowe i papierowe kupony rabatowe. Potem mieliśmy skomputeryzowane karty i kupony, ale nadal trzeba je było pokazać pracownikom kasy. Teraz Carrefour idzie jeszcze dalej, dodając serię niezwykle praktycznych nowych funkcji do swojej aplikacji  – czytamy w informacji Carrefoura. - Koniec z drukiem - wszystko dzieje się online – dodaje spółka.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum