Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour zainwestuje niemal 80 mln euro w prywatny sklep internetowy Showroomprivé

Carrefour podpisał umowę partnerstwa strategicznego z Showroomprivé, prywatnym internetowym sprzedawcą, jednym z największych operatorów na rynku online w Europie. W ramach umowy Carrefour kupi 17 proc. kapitału zakładowego Showroomprivé od Conforamy, spółki zależnej grupy Steinhoff.
Reklama

Umowa o partnerstwie jest częścią strategii obu grup, polegającej na opracowaniu oferty omnichannel i obejmie aspekty działalności takie jak: komercyjne, marketingowe, logistyczne i dotyczące danych.

- Partnerstwo z Showroomprivé jest nowym krokiem w kierunku przyspieszenia realizacji naszej strategii cyfrowej, dotyczącej wielokanałowości, a także pozwala Carrefour wejść na prywatny rynek sprzedaży online i wzmocnić swoją ofertę. Jestem przekonany o jakości zarządzania Showroomprivé i o dużym potencjale wynikającym ze współpracy operacyjnej między naszymi grupami - powiedział Alexandre Bompard, dyrektor generalny Carrefour.

Inwestycja kapitałowa Carrefour w Showroomprivé będzie polegała na nabyciu pakietu akcji będących obecnie własnością Conforamy, po cenie 13,5 euro za akcję, za łączną kwotę ok. 79 mln euro.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum