Carrefour zainwestuje niemal 80 mln euro w prywatny sklep internetowy Showroomprivé

Umowa o partnerstwie jest częścią strategii obu grup, polegającej na opracowaniu oferty omnichannel i obejmie aspekty działalności takie jak: komercyjne, marketingowe, logistyczne i dotyczące danych.
- Partnerstwo z Showroomprivé jest nowym krokiem w kierunku przyspieszenia realizacji naszej strategii cyfrowej, dotyczącej wielokanałowości, a także pozwala Carrefour wejść na prywatny rynek sprzedaży online i wzmocnić swoją ofertę. Jestem przekonany o jakości zarządzania Showroomprivé i o dużym potencjale wynikającym ze współpracy operacyjnej między naszymi grupami - powiedział Alexandre Bompard, dyrektor generalny Carrefour.
Inwestycja kapitałowa Carrefour w Showroomprivé będzie polegała na nabyciu pakietu akcji będących obecnie własnością Conforamy, po cenie 13,5 euro za akcję, za łączną kwotę ok. 79 mln euro.