Castorama uwierzyła w maszyny paczkowe. Odbiór towaru po 2 h od zamówienia

Ze skrytek automatycznych umieszczonych przy sklepach Castorama można odbierać zamówienia o każdej porze dnia i nocy 24/7. Produkty zamówione na castorama.pl, lub przez telefon, są gotowe do odbioru już po 2 godzinach od złożenia zamówienia (przy zamówieniach złożonych w godzinach pracy sklepu i z odpowiednim wyprzedzeniem przed zamknięciem). Nowe rozwiązanie umożliwia odbiór towarów o różnych gabarytach, w tym na charakterystycznych dużych wózkach zakupowych, dzięki czemu łatwiej jest zapakować większe zakupy do samochodu.
Castomaty no większa powierzchnia magazynowa
Gdyby zsumować powierzchnię wszystkich Castomatów otrzymamy obszar wielkości połowy boiska piłkarskiego, co oznacza, że dzięki tej inwestycji powierzchnia magazynowa Castorama dostępna dla klientów zwiększyła się o ponad 3000 m².
– Klienci cenią sobie oszczędność czasu, a my jesteśmy w stanie dostarczyć im najwyższą jakość ponad 40 tysięcy produktów (dostępnych właściwie od ręki) oraz kompleksowość usług od projektu poprzez produkty aż po montaż, zapewniając na każdym etapie zakupu i w najkrótszym czasie profesjonalne wsparcie i doradztwo. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.
– W kanale Digital jesteśmy liderem zarządzania doświadczeniami klienta, na bieżąco śledzimy zachowania konsumentów i potrafimy na nie szybko reagować. W ostatnim roku odnotowaliśmy wzrost na poziomie 64% w sprzedaży w e-commerce, choć sklepy stacjonarne nadal pozostają w centrum naszej uwagi. Wszystkie ulubione doświadczenia klienta odwzorowujemy również w kanale digitalowym Castorama. Niedawno wprowadziliśmy również możliwość odbycia video rozmowy z architektem i zaprojektowania zdalnie kuchni, łazienki czy mebli modułowych Atomia. – tłumaczy Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.