PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

CDRL notuje niemal 70 proc. wzrostu sprzedaży w kanale internetowym

Autor: dlahandlu.pl 8 maja 2018 10:09

Spółka CDRL zanotowała w kwietniu 13,1 mln zł przychodów ze sprzedaży w polskich sklepach i 1,7 mln zł przychodów w polskim kanale e-commerce. Przekłada się to na wzrost o odpowiednio 7 proc. i 69 proc. w porównaniu do kwietnia poprzedniego roku. Narastająco, w okresie styczeń-kwiecień, polska sieć Coccodrillo wypracowała 45,0 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 10 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

- Mamy za sobą kolejny udany miesiąc. Przygotowując kolekcje wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszym klientów, stawiamy na dobre jakościowo produkty. Dzięki temu nasze ubrania są chętnie kupowane, a dodatkowo utrzymaliśmy tendencję wzrostu, pomimo aż 4 niehandlowych niedziel w ubiegłym miesiącu - powiedział prezes Marek Dworczak.

Przez pierwsze cztery miesiące 2018 roku, spółka wypracowała 7,1 mln zł przychodów w kanale e‑commerce. Przekłada się to na 51% wzrost w porównaniu do okresu styczeń-kwiecień 2017 roku.

W 2017 roku wszystkie przychody grupy CDRL, w tym również eksportowe wyniosły 230,3 mln zł i były o 13,1% wyższe niż przed rokiem. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 29,6 mln zł, co oznacza wzrost o 33,9%. Zysk netto wyniósł 13,4 mln zł i był nieco niższy niż przed rokiem, co jest efektem wyceny walutowych kontraktów terminowych.

W roku 2017 w skład handlowej Grupy wchodziło 500 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 3% w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 111 – poza nią.

W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie 30-40 nowych sklepów za granicą.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7878

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.