Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Ceneo.pl: Bezpieczeństwo transakcji ważniejsze niż cena

Serwis Ceneo.pl przeprowadził w czerwcu badanie, które miało na celu sprawdzenie tego, jak zaufanie do sklepów wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Okazuje się, że nie dla wszystkich najniższa cena jest najważniejsza. Użytkownicy Ceneo.pl zwracają dużą uwagę na to, czy sklep posiada tzw. "Zaufane Opinie". Oferty oznaczone zielonym znaczkiem "Zaufanych Opinii" są o 20 proc. częściej wybierane niż najtańsze oferty, ale bez znaczka.
Reklama
Program "Zaufane Opinie" został uruchomiony przez Ceneo.pl w 2009 roku.  System opiera się o internetowe ankiety, które są wypełniane przez tych klientów, którzy dokonali rzeczywistej transakcji w konkretnym sklepie internetowym. - Obserwujemy, że program cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród sklepów, jak i kupujących - mówi Joanna Bilińska z działu Zaufanie i Bezpieczeństwo Ceneo.pl - Mimo tego, że podstawową funkcją Ceneo.pl jest porównywanie ofert cenowych, coraz większy nacisk kładziemy na to, żeby dostarczać kupującym narzędzia wpływające na bezpieczeństwo transakcji. Około 80 proc. spośród wszystkich opinii na temat sklepów publikowanych miesięcznie na Ceneo.pl pochodzi właśnie z ankiet "Zaufanych Opinii".

Wśród osób, które nie kupują jeszcze przez internet jedną z największych barier jest właśnie brak zaufania do transakcji online.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.