Ceneo świętuje swoje 18 urodziny. Z tej okazji wystartowała reklama w stylu retro
14 lutego świętujemy nie tylko walentynki, ale również 18 urodziny jednej z największej platform e-commerce na polskim rynku – Ceneo. Z tej okazji marka wypuściła nową reklamę, której akcja dzieje się w latach 90` - 10 lat przed powstaniem Ceneo.

Ceneo świętuje swoje 18 urodziny. Z tej okazji wystartowała reklama w stylu retro, fot. mat. prasowe
Reklama
Na ekranie widzimy lutowy dzień na bazarze. Trzech sprzedawców układa towar, czekając na kupujących. Mają szeroki asortyment – od zabawek po kasety i drobną elektronikę. Chcą jak najlepiej zaprezentować towar, żeby zainteresować przechodniów.
Główną bohaterkę, podczas walki z taśmą kasetową, nagle nawiedza wizja przyszłości internetu. Widzi wszystkie sklepy w komputerze – tysiące takich bazarków jak ich. Miejsce, w którym można wyszukać produkt, porównać jego cenę i kupić bezpośrednio na platformie poprzez guzik „KUP TERAZ”. Z zachwytem odkrywa, że to się będzie nazywać CENEO.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama