Ceneo: Z powodu upałów zainteresowanie klimatyzatorami bije rekordy
Klimatyzatory, klimatory a nawet wentylatory. Polacy na różne sposoby próbują przetrwać upał a przy okazji śrubują rekordy w sklepach. Z danych serwisu Ceneo.pl wynika, że tylko w lipcu zainteresowanie urządzeniami do chłodzenia w sklepach internetowych wzrosło trzykrotnie w porównaniu do zeszłego roku.
Właściciele sklepów internetowych podobnie jak synoptycy nie mają wątpliwości - tegoroczne lato jest rekordowe. I to nie tylko pod względem temperatur, jakie wskazują nasze termometry, ale i wyników sprzedaży urządzeń do chłodzenia. Z danych serwisu Ceneo.pl wynika, że zainteresowanie tymi produktami w sieci już w kwietniu br. zwiększyło się dwukrotnie w porównaniu do ubiegłego roku. Z kolei w lipcu popularność tych urządzeń wzrosła aż trzykrotnie. Sierpień ma szansę być historyczny pod tym względem. Tylko w pierwszych dniach miesiąca zainteresowanie tą kategorią osiągnęło już wynik za cały ubiegłoroczny miesiąc – wyjaśnia Tomasz Jankowski PR Manager serwisu Ceneo.pl.
Polacy w walce z upałem stawiają przede wszystkim na wewnętrzne klimatyzatory i klimatory. Popularne są zarówna najtańsze kompaktowe urządzenia, jak i droższe zaawansowane systemy. Ceny sprzętu chłodzącego w sklepach internetowych zaczynają się już od 250 złotych. - Za niektóre klimatyzatory stojące klienci są gotowi zapłacić ponad 3000 złotych – dodaje Jankowski.
Co ciekawe, zainteresowanie urządzeniami do chłodzenia jest tak duże, że część sklepów musiała chwilowo wstrzymać sprzedaż. Powód? To oczywiście braki klimatyzatorów w magazynach. Inni sprzedawcy próbują wykorzystać upalną pogodę i podnoszą ceny swoich produktów. W niektórych przypadkach ceny wzrosły nawet o połowę, dlatego zanim zdecydujemy się na zakup urządzeń, warto porównać oferty w różnych sklepach.
Przeczytaj także:
Ceneo.pl to jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, skupiający ponad 18 000 sklepów internetowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
dobierajka.pl 2018-11-02 00:51:37
Prawda, co roku jest to samo - w upały dobrze sprzedają się urządzenia związane z chłodzeniem.
- 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- Sb 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Sb 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
26,95
-
Śr
17,43
-
Min
11,20
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.