CH Robinson: Łańcuchy dostaw znajdą się pod niespotykaną wcześniej presją

Autor: dlahandlu.pl 1 grudnia 2020 11:15

Niedawno, C.H. Robinson zawarł sojusz z Microsoft Corporation, umożliwiając połączenie multimodalnej platformy zarządzania transportem Navisphere z platformą chmurową Azure i Internetem Rzeczy Microsoftu.

Stworzone rozwiązanie logistyczne, będzie zaspokajać potrzebę lepszego wglądu w czasie rzeczywistym i widoczności podczas pandemii poprzez włączenie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do obsługi analiz predykcyjnych, monitorowania urządzeń IOT. Pozwoli dostarczyć to więcej informacji na temat produktów podczas transportu, najwyższego bezpieczeństwa danych i zwiększonego zastosowania prędkości.

Arkadiusz Glinka, dyrektor ds. zarządzania produktem w C.H. Robinson Europe komentuje:

„W tym roku zostanie osiągnięty szczyt sprzedaży online. Przy zwiększonym popycie na towary o tej porze roku, łańcuchy dostaw znajdą się pod niespotykaną wcześniej presją. W tym roku nie będziemy rozmawiać tylko o gwałtownym wzroście zakupów sztucznych choinek w Internecie, ale także o dojrzewaniu sztucznej inteligencji w łańcuchu dostaw. Nigdy wcześniej specjaliści ds. łańcucha dostaw nie potrzebowali natychmiastowego wglądu w dane tak bardzo, aby dowiedzieć się co się dzieje i jaki to będzie miało wpływ na ich zdolność do dostarczania towarów na czas w związku z Black Friday czy przed Bożym Narodzeniem. Wraz z technologiami cyfrowymi, takimi jak analityka predykcyjna i Internet rzeczy, uświadomił, że takie rozwiązania są obecnie nie tylko miłym dodatkiem, lecz koniecznością i powinny znaleźć się na liście zakupów wszystkich dyrektorów łańcucha dostaw. Pandemia nauczyła firmy przewidywać nieprzewidywalne, a to wymaga nowych poziomów widoczności i elastyczności, które mogą zapewnić tylko analizy danych w czasie rzeczywistym”.

„Takie współprace, jak nasza z Microsoftem, będą miały kluczowe znaczenie dla dostosowania się do nowej normy wyznaczonej przez pandemie koronawirusa, m.in. do ponadprzeciętnych obciążeń łańcuchów dostaw, spowodowanych dużymi wzrostami popytu na towary w Internecie. Dzięki niemu przedsiębiorstwa są w stanie rozwijać swoje łańcuchy dostaw i radzić sobie z nieprzewidywalnymi sytuacjami” – dodaje Glinka.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6507

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.