Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Co kupowaliśmy online przed Świętami?

Gorączka świątecznych zakupów przyniosła w grudniu w sklepach internetowych 40 proc. więcej transakcji w porównaniu z 2020 rokiem. Ich wartość wzrosła o 53 proc. – informuje platforma Shoper w swoim raporcie.
Reklama

Shoper - wzrost liczby transakcji o 40 proc.

Między 1 a 24 grudnia 2021 r., w sklepach internetowych Shoper liczba transakcji wzrosła o 40%, a ich wartość o 53% w porównaniu do podobnego czasu w 2020 roku.

W tygodniu poprzedzającym Boże Narodzenie 2021 (13-19.12), w sklepach internetowych Shoper wartość transakcji wzrosła o 66% względem tygodnia poprzedzającego Święta w 2020 roku (14-20.12), a liczba zamówień była większa o 55%.

Przez ostatnie siedem dni przed Wigilią wartość transakcji była większa niż w podobnym tygodniu 2020 roku o 71%, a liczba transakcji wzrosła o 62% niż przed rokiem.

13 grudnia - rekordowy dzień

Najlepszy pod względem sprzedaży okazał się 13 grudnia – wtedy wartość zamówień w sklepach internetowych Shoper była w grudniu największa.

Od 1 do 24 grudnia, największy wzrost wartości zamówień względem tego samego okresu w 2020 roku, zanotowały branże: odzieżowa (104%), dom i ogród (47%), auto-moto (47%), komputerowa (46%), upominki i akcesoria (39%).

Odzież sprzedawała się też najlepiej na tydzień przed Wigilią. W porównaniu z podobnym tygodniem w 2020 roku, sklepy z tej kategorii zanotowały wzrost wartości zamówień na poziomie 129%, za nimi: auto-moto (76%), dom i ogród (67%), komputery (66%), sport i podróże (65%).

Shoper wyniki swieta 2021.jpg
Shoper wyniki swieta 2021.jpg

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.