Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Co Polacy kupują w czasach wysokiej inflacji?

W pierwszym półroczu 2022 roku największy skok sprzedaży mają e-sklepy, które w asortymencie posiadają aparaty i kamery, sprzęt sportowy czy też rośliny – wylicza Sara Dzierżawska, brand manager z IdoSell.
Reklama

W ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2022 roku sklepy internetowe IdoSell osiągnęły GMV na poziomie 8,5 mld zł. Wzrosła sprzedaż tych merchantów, którzy oferują aparaty i kamery (305 proc.), sprzęt sportowy (198 proc.), rośliny (138 proc.), produkty tytoniowe (130 proc.), produkty rolnicze (127 proc.), okulary (123 proc.), maty pod krzesła biurowe (107 proc.), walizki (97 proc.), narzędzia (90 proc.).

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum