Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Coraz więcej sklepów z alkoholem na Glovo

Po pilotażu w Warszawie z aplikacji Glovo korzysta coraz więcej partnerów oferujących wyroby alkoholowe. Zakładka „Sklepy z alkoholem”, agregująca tego rodzaju asortyment oferowany przez dedykowane sklepy, dostępna jest już w ponad 10 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Gdyni, Krakowie czy Gdańsku.
Reklama
  • Po pilotażu przycisku „Sklepy z alkoholem” w Warszawie, z aplikacji Glovo systematycznie korzysta coraz więcej partnerów oferujących wyroby alkoholowe
  • Zakładka „Sklepy z alkoholem” w aplikacji Glovo dostępna jest już w ponad 10 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Gdyni, Krakowie czy Gdańsku
  • Świat Alkoholi 24 oraz Roberto & Franco zdecydowały się na współpracę z Glovo na wyłączność

Glovo niedawno przekroczyło próg 10 tys. aktywnych partnerów dostępnych w aplikacji w Polsce. Coraz większa staje się grupa partnerów udostępniających swoją ofertę wyrobów alkoholowych na platformie Glovo. W ciągu ostatnich kilku tygodni do platformy dołączyli m.in. Wermut, Smaki Azerbejdżanu, PiwoWar, Bottega Del Gusto Włoskie delikatesy, Dary Posejdona, Azersmak, uzupełniając listę kilkudziesięciu partnerów oferujących alkohol, dostępnych na platformie Glovo. Świat Alkoholi 24 oraz Roberto & Franco zdecydowały się na współpracę z Glovo na wyłączność, co oznacza, że ich oferta online dostępna będzie tylko w tej aplikacji.

Jak zamówić alkohol przez Glovo

Pełnoletni użytkownicy Glovo mogą zamówić piwa, likiery, wina, czy alkohole wysokoprocentowe. W zakładce „Sklepy z Alkoholem” część restauracji oferuje menu łączone, czyli np. alkohol i przekąski, słodycze, artykuły do grilla, czy akcesoria i eleganckie opakowania, które pozwalają zamienić zamówienie z Glovo w prezent.

– Nasza aplikacja dostępna jest już dla ponad 44 proc. mieszkańców Polski, dlatego coraz więcej partnerów oferujących alkohol dostrzega potencjał współpracy z nami i decyduje się umieścić swoją ofertę w naszej zakładce „Sklepy z alkoholem”. Co ważne, większość z nich to lokalne restauracje, często oferujące regionalne, wyjątkowe produkty – podkreśla Carlos Silvan, general manager w Glovo Polska.

Glovo pomaga w digitalizacji i dotarciu do nowych klientów

W Trójmieście do Glovo dołączył Nowy Browar Gdański.

– Nowy Browar Gdański to połączenie lokalnej historii, społeczności oraz innowacji. Aktualnie oferujemy 6 autorskich piw. Zależało nam na znalezieniu partnera, który pozwoli nam dotrzeć do nowych klientów – komentuje Przemysław Jabłoński, Nowy Browar Gdański.

Do Glovo dołączył także Świat Alkoholi 24, czyli sieć sklepów specjalistycznych działająca w Warszawie i okolicach. Jej oferta w aplikacji będzie dostępna przez 365 dni w roku.

– Chociaż jesteśmy dostępni w aż 23 lokalizacjach w Warszawie, to cały czas dostrzegamy potencjał dalszego wzrostu w tym regionie. Glovo daje nam szybki i bezpośredni dostęp do dużej grupy nowych klientów – podkreśla Katarzyna Wróbel, Kierownik Sieci sklepów Świat Alkoholi 24.

Podczas składania zamówienia poprzez dedykowaną zakładkę „Sklepy z alkoholem”, użytkownicy Glovo będą musieli każdorazowo potwierdzić swój wiek oraz zaakceptować regulamin, co m.in. oznacza zgodę na zweryfikowanie pełnoletności przez kuriera. Kurierzy nie wydają alkoholu osobom nietrzeźwym.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum