Criteo: Ponad połowa mobilnych sprzedaży w Europie odbywa się za pomocą aplikacji

Autor: dlahandlu.pl 19 czerwca 2018 15:30

Criteo: Ponad połowa mobilnych sprzedaży w Europie odbywa się za pomocą aplikacji Fot. materiały prasowe/iStock

Z ostatnich badań przeprowadzonych przez Criteo wynika, że sprzedawcy detaliczni inwestują we własne aplikacje zakupowe – ponad połowa europejskich mobilnych sprzedaży odbywa się za pomocą aplikacji. Co więcej, osoby dokonujące zakupów za pomocą aplikacji są bardziej skłonne do zmian i wydawania większych sum.

W sytuacji, gdy sprzedawcy detaliczni wciąż mierzą się z zaciętą konkurencją ze strony takich firm jak Amazon czy eBay w walce o swoich klientów, silna strategia związana z aplikacjami staje się coraz ważniejsza w bitwie o miejsce na wyświetlaczach smartfonów. W świecie, w którym aplikacje tracą 77% użytkowników w ciągu pierwszych trzech dni, sprzedawcy detaliczni muszą mieć pewność, że ich aplikacja dostarcza doświadczeń wartych miejsca na pamięci smartfonu. Zatem, co muszą zrobić, aby klient nie wcisnął przycisku “usuń”? 

Celem aplikacji do sprzedaży jest ułatwienie życia kupującym. Dlatego tak ważnym jest, aby marki i sprzedawcy detaliczni uzyskali pewność, że ich aplikacja do sprzedaży ma takie elementy jak:

Szybka nawigacja: Kupujący chcą, aby strony ładowały się w ciągu kilku sekund. W tym kontekście unikanie wszystkiego, co spowalnia czas ładowania jest koniecznością
Łatwość korzystania: Kupujący porzucają koszyki, jeśli poruszanie się jest zbyt skomplikowane. Aplikacja powinna zostać zaprojektowana w taki sposób, aby minimalnym wysiłkiem można było znaleźć poszukiwany produkt. Wymagane czynności powinny być łatwe i intuicyjne – przesuwając w lewo, w prawo, w dół lub do góry na „autopilocie”, tylko jednym palcem (zazwyczaj kciukiem)
Prostota: Funkcje najczęściej wyświetlane powinny być ułożone pod względem ważności, w oparciu o częstotliwość korzystania z nich. Rzadziej używane funkcje powinny być ukryte. Kupujący, którzy potrzebują zaawansowanych lub specjalnych funkcji wiedzą, gdzie je znaleźć
Różnorodność produktów i możliwość wyszukiwania: Główny bodziec do usuwania aplikacji do zakupów jest związany z produktami – małym wyborem lub trudnością w odnalezieniu, wybraniu czy porównaniu produktów. Tak naprawdę to „szeroka gama i dostępność produktów” jest oceniana przez kupujących jako jedna z najważniejszych zalet aplikacji do zakupów
Elastyczne opcje płatności i szybka dostawa: Pozostałe funkcje, których potrzebują kupujący to elastyczne opcji płatności i szybka dostawa. Łączą się one z zapotrzebowaniem na wygodę.







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,15

  • Śr

    2,66

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.