Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Daniel Rogiński szefem Zalando Polska i Czechy

Z początkiem listopada Daniel Rogiński objął stanowisko general manager Polska i Czechy. Przez ostatnie 2 lata był szefem e-commerce w Drogeriach Natura, a jeszcze wcześniej przez prawie 2 lata dyrektorem e-commerce w eobuwie.pl. Łączna wartość sprzedanych towarów na Zalando w kwartale po ponownym otwarciu gospodarek wzrosła o 25,3% do 3,1 mld euro, przy skorygowanej marży EBIT na poziomie 9,8 mld euro.
Reklama


Zalando podtrzymuje zaktualizowaną prognozę na 2021 rok, zakładającą wzrost sprzedaży o 31-36%, wzrost przychodów o 26-31% oraz skorygowany EBIT w górnej połowie ustalonego przedziału 400-475 mln euro.

Do 2025 r. Zalando zamierza być w pełni zrównoważoną platformą ze sprzedażą na poziomie 30 mld euro. 

Zalando zwiększyło również bazę aktywnych klientów o 30,1 proc. rok do roku do 46,3 mln, zarejestrowanych pod koniec trzeciego kwartału 2021 r. Klienci również zamawiali częściej, a średnia liczba zamówień na aktywnego klienta osiągnęła nowy rekordowy poziom w historii wynoszący 5,1 zamówienia.

David Schröder, dyrektor finansowy Zalando, mówi: „Pomimo rosnącej inflacji i niepewności związanej z łańcuchem dostaw, jesteśmy przekonani, że uda nam się zrealizować nasze uaktualnione prognozy na 2021 rok.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.