Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Deli2 chce dotrzeć do 10 mln klientów. Obecna wycena spółki to 8 mln zł

Od 29 lipca e-delikatesy Deli2 dostarczać będą swoje usługi także Łodzianom. Do tej pory e-sklep dostępny był na terenie Warszawy i okolic. Docelowo Deli2 chce uruchomić platformę sprzedażową we Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu i  Katowicach. 

Reklama
  • Deli2 S.A. dywersyfikuje kierunki dostaw. 29 lipca spółka zależna Tower Investments uruchomi ofertę na terenie Łodzi. 
  • Do 2024 r.  Deli2 chce dotrzeć do 10 mln klientów.
  • Pod koniec czerwca spółka z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. E-sklep pozyskał 1 mln zł na dalszy rozwój działalności platformy sprzedażowej.
  • Obecnie wycena Deli2 S.A. wynosi ok. 8 mln zł. 

 - Miło mi poinformować, że w czwartek, 29 lipca, Deli2 rozpocznie swoją działalność na rynku łódzkim. To, poza Warszawą, druga lokalizacja, w której uruchomimy naszą platformę sprzedażową. Zdecydowaliśmy się na rozwój dystrybucji o ten kierunek. Decyzja ta spowodowana była brakiem ciekawej oferty delikatesowej w tym mieście. Do tej pory łodzianie często jeździli do Warszawy po zakupy i bardziej zróżnicowaną ofertę produktów premium. Dzięki Deli2.pl mieszkańcy Łodzi będą mogli na jednej platformie i w jednej dostawie nabyć produkty warszawskich delikatesów, piekarni, cukierni, sklepów specjalistycznych, rzeźników, czy winiarni. Dostawa odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w ciągu 24 h od złożonego zamówienia. Liczymy na duże zainteresowanie platformą Deli2 w Łodzi, która tak naprawdę ma ułatwić robienie mieszkańcom zakupów i zaoszczędzić ich cenny czas. W naszym e-sklepie łodzianie będą mieć dostęp do bogatej oferty produktów, a sam proces zakupowy zrealizują w zaledwie kilka minut – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments. - Na tym nie poprzestajemy, dalej będziemy realizować nasz plan rozwoju, któremu przyświeca osiągnięcie pozycji lidera na rynku e-grocery w segmencie premium w Polsce. Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Poznań i Katowice to kolejne miasta, w których chcemy być obecni – dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Spółka zależna Tower Investments obecnie realizuje zamówienia na terenie Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół stolicy. W ofercie e-sklepu znajdują się produkty od ponad 30 brandów z Polski i z zagranicy.  Deli2 to jedyna platforma sprzedażowa w Polsce, w której dostępne są tradycyjne dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera. 


Pod koniec czerwca Deli2 przeprowadziła prywatną emisję akcji, w ramach której e-sklep pozyskał 1 mln zł. Spółka przeznaczy środki na dalszy rozwój działalności platformy sprzedażowej oraz dokapitalizowanie bieżących procesów.

 - Mamy wiele pomysłów na dalszy rozwój naszej platformy sprzedażowej o innowacyjne rozwiązania. Środki pozyskane w ramach przeprowadzonej emisji pomogą nam zrealizować niektóre z nich, jednocześnie zwiększając wartość całej grupy Tower Investments. Celem Deli2 w perspektywie kilkuletniej jest dotarcie do 10 mln klientów. Liczymy, że przybliżą nas do niego, m.in. intuicyjna strona, szeroka oferta produktóworaz ekspansja do kolejnych miast.– dodaje Bartosz Kazimierczuk. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.