Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Obywatel i konsument w czasach „nowej normalności”

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Delikatesy A.pl i Fresh24.pl łączą siły by zdobyć warszawski rynek

A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl - oraz spółka Fresh24.pl zawarły umowę, w wyniku której skonsolidują siły sprzedażowe na warszawskim rynku. Zgodnie z umową A.pl Internet nabędzie m.in. domenę, prawa do znaku towarowego, bazę klientów oraz bazę towarową supermarketu Fresh24.pl. W zamian Fresh24.pl obejmie akcje A.pl Internet o wartości 3.097.500 zł, które będą reprezentowały 10 proc. w kapitale zakładowym tej spółki.
Reklama

Wejście w życie umowy będzie oznaczać dla A.pl Internet znaczne umocnienie pozycji na warszawskim rynku. Spółka jeszcze w tym roku planuje debiut na New Connect.

- A.pl Internet ma bardzo ambitne plany rozwoju, które zamierzamy realizować zarówno poprzez wzrost organiczny, jak i konsolidację rynku. Niecały rok temu z delikatesów internetowych działających tylko w Warszawie staliśmy się graczem o zasięgu krajowym. Obecnie nasze oddziały znajdują się już w ośmiu miastach Polski, a planujemy dalsze rozszerzanie działalności o nowe lokalizacje. Chcemy także konsolidować branżę i połączenie sił z Fresh24.pl ma stanowić pierwszy krok w tym kierunku. Rynek warszawski, na którym operują zarówno A.pl jak i Fresh24.pl, jest bardzo atrakcyjny. Jest to bowiem największy w Polsce rynek internetowych zakupów spożywczych i podobnie jak cała branża ma cały czas duży potencjał wzrostu. Funkcjonowanie obu marek A.pl i Fresh24.pl w ramach tych samych struktur pozwoli nam na osiągnięcie synergii na wielu polach, optymalizację kosztów oraz znaczne poszerzenie strefy wpływów na rynku, o który niebawem rozegra się największa walka - komentuje Grzegorz Bielecki, wiceprezes A.pl Internet.

W grudniu 2010 r. A.pl rozpoczął ekspansję poza Warszawę. Obecnie prowadzi swoje sklepy także w Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Białymstoku i Szczecinie. Rozwój działalności przekłada się na systematyczny wzrost wyników osiąganych przez spółkę. W ciągu ostatniego roku Ap.pl podwoił liczbę aktywnych klientów, zaś wartość zrealizowanych zamówień zwiększyła się o ponad 150 proc. i tylko we wrześniu 2011 r. osiągnęła rekordowy poziom blisko 1 mln zł. Jednocześnie liczba dostaw wzrosła o 212 proc. w stosunku do września 2010 r.

- Rynek zakupów spożywczych przez Internet rozwija się bardzo dynamicznie i tym bardziej istotne jest budowanie jak największego zasięgu już na tym etapie. Spółka Fresh24.pl jako akcjonariusz A.pl Internet zyska udział w przedsięwzięciu o skali krajowej i będzie mieć udział w dalszej konsolidacji rynku. A.pl to prężnie rozwijający się biznes z ambitną strategią rozwoju, za którym stoją duże giełdowe spółki jak Action i Bomi. Wejście do grona współwłaścicieli A.pl Internet to wartość zarówno dla akcjonariuszy, jak i klientów Fresh24.pl, którzy będą mogli liczyć na korzyści wynikające z połączenia sił obu sklepów. Fresh24 będzie oferować nie tylko swój dotychczasowy asortyment, ale także produkty dostępne w A.pl, a przynależność do większej sieci zwiększy możliwości organizowania różnego rodzaju akcji promocyjnych dla klientów - mówi Tomasz Trojanowski, prezes zarządu Fresh24.pl.

Umowa pomiędzy A.pl Internet i Fresh24.pl musi jeszcze zostać zatwierdzona przez akcjonariuszy Fresh24.pl podczas WZA.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.