Delio zamraża ceny 500 produktów

- Od 1 sierpnia 2022 r. delio uruchomiło własną akcję, która ma przeciwdziałać skutkom inflacji.
- Supermarket online zadeklarował, że nie będzie podnosił cen wybranych produktów ze swojego asortymentu do końca października bieżącego roku.
Delio zamraża ceny
Chodzi o 500 towarów, również tych pierwszej potrzeby, zarówno lokalnych marek, jak i znanych ogólnopolskich i globalnych firm. W ramach kampanii zaprojektowano również specjalny landing page, który prezentuje całą promocyjną ofertę delio.
Na naszej liście znalazły się nie tylko produkty pierwszej potrzeby, jak pieczywo czy masło, sery i wędliny, lecz także napoje, słodycze, przekąski czy gotowe dania. Są to starannie wybrane towary, które cieszą się dużą popularnością. W ten sposób chcemy dać naszym klientom poczucie stabilności w ciężkich czasach, kiedy koszty życia z miesiąca na miesiąc rosną. W tym okresie gwarantujemy im, że cena tych 500 produktów nie zwiększy się nawet o jeden grosz – mówi Zuzanna Dębowska, CCO Lite e-Commerce.
Dodatkowe oszczędności z akcją promocyjną
Dodatkowo, dzięki specjalnej akcji promocyjnej z okazji lata, klienci delio mogą zaoszczędzić aż do 400 zł. Udział w promocji mogą wziąć zarówno nowi, jak i dotychczasowi użytkownicy. Każdy z nich przy zamówieniu za minimum 100 zł będzie mógł skorzystać z jednego z dziesięciu kuponów zniżkowych w wysokości 40 zł. Wystarczy, że w trakcie zakupów użyje kodu „LATO” (należy pamiętać o wielkich literach), a rabat zostanie automatycznie doliczony do koszyka. Akcja rabatowa trwa do 30 września br.
Obecnie delio działa na terenie Warszawy, Piaseczna i Konstancina. Jednak odpowiedzialny za usługę startup Lite e-Commerce zapowiada, że już wkrótce supermarket online będzie dostępny w kolejnych miastach w Polsce.
Lite e-Commerce Sp. z o.o. - to spółka odpowiedzialna za rozwiązania e-commerce, która skupia się na tworzeniu technologii, produktów oraz zarządzaniu operacjami e-commerce.