PARTNER PORTALU

Deni Cler łączy siły z Zalando. Chce rosnąć w e-commerce

Property News 25 marca 2021 18:57

Deni Cler łączy siły z Zalando. Chce rosnąć w e-commerce fot. Iwona Kossmann, CEO Deni Cler i Jan Kosieradzki, dyrektor artystyczny

- W 2020 roku uruchomiliśmy osiem salonów multibrandowych i postawiliśmy na e-commerce - mówi Iwona Kossmann, CEO Deni Cler. - W tym roku chcemy powtórzyć ten wynik i planujemy otwarcie kolejnych ośmiu salonów.

Deni Cler stawia na e-commerce. W tej chwili sprzedaż przez internet stanowi 15 proc. sprzedaży, a w 2021 roku Deni Cler planuje wzrost w internecie do 20 proc. - Dbamy o to, by nasz online był ciekawy - zapewnia Iwona Kossmann. - Wchodzimy na platformy internetowe Zalando i Peek & Cloppenburg, co oznacza eksport do Niemiec, Austrii i Holandii - wylicza. Sprzedaż za granicą i budowanie tam mocnej pozycji to nasz kolejny krok - dodaje.

- Pandemia zdominowała nasze życie, a dres zastąpił dress code - mówi Iwona Kossmann, CEO Deni Cler prezentując nową kolekcję i plany firmy modowej.

Deni Cler wprowadza nową kolekcję Ogrody Świata i w tym sześć linii odpowiadających na światowe trendy. Wśród nich pojawia się linia eko i weekendowa. - W naszej nowej linii eko użyliśmy tkanin biodegradowalnych uzyskanych od sprzedawców posiadających certyfikaty. Nie używamy naturalnych futer, ani tkanin syntetycznych, a jeśli już to w minimalnym stopniu - zapewnia Jan Kosieradzki, dyrektor artystyczny Deni Cler. W ofercie nie zabraknie również mody nieformalnej, luźnych krojów, jeansów i dresów, ale w eleganckim wydaniu i z wysokiej jakości materiałów.

- Świadomy klient kupuje bardzo selektywnie. Moda ma nam służyć, a w ubraniach mamy czuć się dobrze.  - mówi Iwona Kossmann, CEO Deni Cler.

Marka Deni Cler istnieje już 50 lat, w Polsce jest obecna od 30 lat. Aktualnie pod marką działają 23 salony własne oraz 23 placówki franczyzowe.

W 2019 przychody ze sprzedaży spółki wzrosły o +6,6% rdr, przychody marżowe o +9,4% rdr oraz EBITDA o +178% rdr. Marża na sprzedaży spółki wzrosła rok do roku o 1,5 p.p. W roku 2019 sieć sprzedaży uległa zwiększeniu o 7 nowych salonów franczyzowych multibrandowych w: Słupsku, Koszalinie, Radomiu, Płocku, Toruniu, Sochaczewie i Jeleniej Górze. Salony multibrandowe były w 2019 najdynamiczniej rosnącym kanałem sprzedaży, ich udział w sprzedaży spółki wzrósł do poziomu 4,8%. Otwarty został outlet własny w Sosnowcu oraz outlet w Lublinie prowadzony przez partnera franczyzowego, w zamian zamknięty został outlet własny w Lublinie. Sprzedaż w kanale e-commerce w 2019 roku wzrosła o 21% rok do roku.
Spółka zamknęła rok 2019 zyskiem 86 tysięcy złotych, oraz EBITDA na poziomie 8 051 tysięcy złotych. W obszarze kosztów, najszybciej rosły koszty prowizji od obrotu (+33,3% rdr) oraz wynagrodzenia (+8,3% rdr). Wynik roku 2019 jest obciążony odpisem na zapasy w wysokości
1 591 tys. PLN, co podwyższa poziom rezerw na zapasy do poziomu 2 820 tys. PLN.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 904
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,07

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.