Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

DHL Express i Pointpack - będzie więcej punktów nadawczo-odbiorczych

Operator logistyczny DHL Express i operator technologiczny Pointpack S.A. rozwijają współpracę w zakresie obsługi przesyłek w punktach nadawczo-odbiorczych. Usługa do końca 2022 roku będzie wdrożona do 1170 punktów w całej Polsce.
Reklama

– Rozwijamy nasze usługi w segmencie punktów nadania i odbioru z myślą o komforcie i preferencjach klientów. Widzimy, że możliwość skierowania przesyłki do partnerskiego punktu, np. osiedlowego sklepu czy kiosku, jest dla konsumentów ważnym czynnikiem przy wyborze operatora logistycznego. Stąd rozszerzenie współpracy z naszym partnerem, firmą Pointpack S.A. Dzięki temu rozszerzymy sieć do 3000 punktów, gdzie będą dostępne usługi lotniczego transportu międzynarodowego – komentuje Agnieszka Łukawczyk, dyrektor ds. operacji w DHL Express.

DHL Express i Pointpack razem

Działania wdrożeniowo-operacyjne, we współpracy z poszczególnymi podmiotami koordynuje spółka Pointpack, która buduje rozwiązania IT, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku.

– Obserwujemy znaczną intensyfikację rynku w zakresie rozwoju punktów nadawczo-odbiorczych w różnych sektorach handlowo-usługowych. Intensywny rozwój współpracy z DHL Express to odpowiedź na rosnącą popularność usług kurierskich wśród klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców. Dla nas istotna pozostaje interoperacyjność, która jest również kluczowa do uzyskania przez sieć handlową wyższej efektywności i przyciągnięcia licznej grupy klientów. Każdy klient, przywiązany do swojego sklepu zyskuje większą pewność, że znajdzie go na liście punktów odbioru w sklepach internetowych czy platformach sprzedażowych. Mocną podstawą dla konsekwentnego rozwijania partnerstw w obszarze rynku KEP jest także rosnący poziom satysfakcji konsumentów, którzy zyskują możliwość wyboru ulubionego przewoźnika kurierskiego – informuje Jacek Dąbrowski, menadżer ds. projektów i rozwoju usług kurierskich Pointpack S.A.

Czym zajmuje się Pointpack

Pointpack S.A. oferuje rozwiązania IT i usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej. Dostarcza firmom kurierskim niezbędny efekt skali, czyli dostęp do dużej liczby punktów nadawczo-odbiorczych poprzez integrację z licznymi sieciami handlowymi, wykorzystującymi systemy kasowe, kasy fiskalne oraz terminale płatnicze. Spółka integruje też producentów urządzeń nadawczo-odbiorczych. Od 2018 r. na parkiecie rynku NewConnect. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum