Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Divante i Highsnobiety.com tworzą nowy projekt e-commerce

Highsnobiety, globalny serwis lifestylowy, rozpoczął współpracę z Divante z Grupy OEX. Celem wspólnych działań jest stworzenie nowego mobilnego projektu e-commerce Highsnobiety, koncentrującego się na obszarze customer experience.
Reklama

W ramach współpracy Divante wesprze klienta w optymalizacji kanału dotarcia do odbiorców, zgodnie
z ich potrzebami i oczekiwaniami. Nowy mobilny e-commerce będzie oparty na rozproszonej architekturze. Cały system będzie korzystał z narzędzia o nazwie "CommerceTools", z
najnowocześniejszą nakładką zbudowaną za pomocą technologii React i GraphQL. Celem projektu
jest wsparcie sprzedaży we wszystkich kanałach Highsnobiety.

Wprowadzenie e-commerce to ukłon w stronę naszych odbiorców, którzy chcą szybko i sprawnie
znaleźć produkty, o których czytają w naszym magazynie, na naszej stronie internetowej i kanałach
społecznościowych - powiedział Max Berger, Managing Director Commerce Highsnobiety. 

Highsnobiety planuje wdrożenie e-commerce w drugim kwartale 2019 roku. - Mamy ambitne plany zbudowania oferty dla luksusowych marek, które szukają nowych klientów, a obecny e-commerce to dla nich za mało - powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.

Highsnobiety to serwis dokumentujący nowatorskie i aktualne trendy w modzie, muzyce, sztuce, kulturze, stylu życia i technologii. Marka dociera do 15 mln odbiorców. 

Divante to software house specjalizujący się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań IT wspierających rozwój i optymalizację nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdraża rozwiązania e-commerce, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum