Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

DPD: Dzisiaj to klient decyduje kiedy i gdzie odebrać paczkę

DPD Polska wystartowała z ogólnopolską kampanią kierowaną do odbiorców swych usług. Celem akcji jest zbudowanie świadomości wśród obecnych i potencjalnych klientów na temat różnych możliwości odbioru paczek w DPD.
Reklama

Opinie nadawców i odbiorców oraz analiza ich potrzeb pomagają optymalizować ofertę rynkową e-commerce. DPD Polska stawia na personalizację usług, rozwijając narzędzia włączające odbiorcę w logistykę doręczenia, takie jak aplikacja DPD Mobile czy portal nadaj.dpd.com.pl.

Zgodnie z hasłem przewodnim kampanii “w DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę” dziś to konsument decyduje o tym, gdzie, kiedy i jak odbierze swoją przesyłkę. Rolą firmy kurierskiej jest znaleźć odpowiedź na te oczekiwania, czyli dostosować się do preferencji odbiorcy – zaoferować wybór i udostępnić narzędzia do zarządzania przesyłką. Wyboru opcji doręczenia można dokonać zarówno w momencie zakupów w sklepie internetowym, jak i później, gdy okaże się, że kurier nie zastanie odbiorcy w domu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum