PARTNER PORTALU

Drewniana biżuteria napędza sprzedaż Plantwear

Autor: dlahandlu.pl 12 lutego 2021 12:30

Plantwear, internetowy sprzedawca drewnianych akcesoriów lifestylowych, osiągnął 4 mln zł przychodów w IV kwartale 2020 r., kończąc rok z rekordowym poziomem ponad 11,1 mln zł przychodów.

Spółka zamknęła kwartał z wynikiem sprzedaży wyższym o 23 proc. r/r. Kwartalna EBITDA wyniosła 267 tys. zł, przy zysku netto na poziomie 131 tys. zł. Mimo wybuchu pandemii spółka dzięki wytężonej pracy kontynuowała rozwój bazy produktowej Plantwear, uruchomiła nową markę Giftbay, wdrożyła nowe rozwiązania logistyczne i rozpoczęła sprzedaż na rynku rumuńskim.

Najpopularniejszą grupą produktów w IV kwartale była drewniana biżuteria, która sprzedając się w liczbie 30 800 sztuk wygenerowała spółce prawie 1,6 mln zł przychodów. Na drugim miejscu uplasowały się drewniane zegarki – wpływy z tego segmentu przyniosły ponad 1,3 mln zł. Wzrost popularności notuje też uruchomiona w kwietniu br. platforma Giftbay, oferująca spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Łącznie, za jej pośrednictwem sprzedano 13,4 tys. sztuk produktów, z czego 8,7 tys. w samym IV kwartale, odnotowując w całym 2020 r. 647 tys. zł przychodów.

- W styczniu br. odnotowaliśmy 35 proc. wyższe przychody niż w roku ubiegłym, na poziomie 724 tys. zł. Ogłosiliśmy również start współpracy z W.KRUK, w ramach której produkty Plantwear, będą pojawiały się w ofercie produktowej najstarszej polskiej marki jubilerskiej – mówi Wiktor Pyrzyk. – Za nami dopiero pierwszy miesiąc 2021 r., a dalsza część roku zapowiada się dla nas niezwykle interesująco. W drodze kolejne współprace, start nowych marek i wiele, wiele więcej – zapowiada.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8219
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.