PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Dyrektor Allegro na EEC 2018: Dzięki internetowi znikają bariery wejścia na rynek handlu

Autor: dlahandlu.pl 24 maja 2018 11:06

Dyrektor Allegro na EEC 2018: Dzięki internetowi znikają bariery wejścia na rynek handlu Jakub Kłoczewiak, Customer Experience Director w firmie Allegro. Fot. PTWP

Jednym z elementów zmian, które dokonują się w handlu jest znikanie barier wejścia na rynek. Teraz każdy może spróbować założyć sklep internetowy. Handel online oferuje wiele udogodnień, np. można zrobić zakupy o dowolnej porze dnia i nocy, jednak trzeba też uważać na pułapki, na które może natrafić klient kupujący w internecie – mówił Jakub Kłoczewiak, Customer Experience Director w firmie Allegro, podczas debaty „Rewolucja w handlu” na EEC 2018.

Przestrzegał on także przed pułapkami, na które może ntrafić klient kupujący w internecie.

- Z naszych doświadczeń wynika, że klienci potrzebują zakupów na raty i jeśli je dostaną, są bardzo zadowoleni. Ale tu jest pewna pułapka. W momencie kiedy klienci nie otrzymają zgody na zakup na raty, ich niezadowolenie jest bardzo duże – powiedział Jakub Kłoczewiak.

Zdaniem Jakuba Kłoczewiaka, kwestia dostarczenia klientom pozytywnego doświadczenia zakupowego jest najważniejsza, bez względu na to, jaką branżę reprezentuje przedstawiciel handlu detalicznego.

- Moim zdaniem doświadczenie klienta to wspólny mianownik nas wszystkich tutaj. I czy jesteśmy z banku, czy z firmy, która wynajmuje powierzchnie handlowe, czy z e-commerce, to najważniejsze jest doświadczenie klienta, który nas odwiedza. Możemy wiele zrobić w zakresie innowacji i technologii, ale jeśli nie zadbamy o to, by to kupowanie i bycie w naszym sklepie było przyjemne, bezpieczne i komfortowe dla klientów, to oni zwyczajnie nie wrócą – podsumował dyrektor w firmie Allegro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6281
Ilość aktualnych ofert: 510261

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,40

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.