E-commerce szykuje się na Black Friday. Konsumenci otrzymają więcej wiadomości marketingowych
Redlink w 2016 roku w Czarny Piątek przeprowadził ponad 1 500 kampanii marketingowych (e-mail i SMS) oraz wysłał w sumie blisko 200 mln wiadomości. W tym roku firma szacuje, że liczba kampanii może wzrosnąć nawet o 20%, a liczba wysłanych wiadomości na pewno przekroczy 200 mln.
W ubiegłym roku Redlink, który zajmuje się komunikacją marketingową, wysyłał średnio na godzinę ponad 5 mln wiadomości e-maili i SMS na zlecenie swoich klientów. Jaki model komunikacji najczęściej wybierali klienci? Największy odsetek decydował się na wysyłkę e-maili, ale spora część łączyła je dodatkowo z wiadomościami SMS.
Z raportu opublikowanego przez Transparency Market Research wynika, że już w tym roku wartość rynku e-mail marketingu przekroczy 5 mln dolarów. A w 2025 roku wzrośnie do ponad 20 mln dolarów przy rocznej dynamice na poziomie aż 19%. Ten trend widać również w Polsce – mówi Michał Walachowski, dyrektor zarządzający EmailLabs.