Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

eobuwie.pl otwiera salon z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi

Sklep internetowy eobuwie.pl, firma z grupy CCC, planuje otwarcie nietypowego sklepu stacjonarnego. 31 stycznia w Magnolia Park we Wrocławiu ruszy salon, w którym do dyspozycji klientów będą urządzenia dotykowe służące do wybierania produktów.
Reklama

eobuwie.pl, jeden z największych w Polsce sklepów e-commerce, specjalizujący się w sprzedaży obuwia i akcesoriów otworzył swój pierwszy stacjonarny salon w Focus Mall w Zielonej Górze.

Obecnie firma podaje, że nowy salon będzie sklepem stacjonarnym, „w którym na ekspozycji nie ma żadnego produktu”.

- Odwiedź salon eobuwie.pl w galerii Magnolia Park we Wrocławiu i korzystając z jednego z dziesiątek urządzeń dotykowych wypełniających komfortową przestrzeń dla gości, wybieraj spośród tysięcy modeli butów, torebek i dodatków. Przetestuj przełomowe doświadczenie zakupowe, zacierające granicę między światami online i offline. Kupuj jak w internecie, przymierzaj jak w sklepie! – zachęca firma w zaproszeniu.

Jak tłumaczy firma, klient po przyjściu do sklepu będzie mógł skorzystać z dostępnych na miejscu tabletów. Do wyboru będzie miał możliwość otrzymania informacji o wszystkich produktach aktualnie dostępnych na miejscu, w magazynie (w sklepie nie ma ekspozycji produktów) lub z zapoznaniem się z całą ofertą sklepu internetowego.

Wybierając produkt z e-sklepu w ciągu 2h od złożenia zamówienia, klient otrzyma SMS z informacją o dostarczeniu zamówienia do sklepu, wraz ze specjalnym kodem.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum