PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

E-sklep Bonami planuje inwestycje i wejście w private label

Autor: dlahandlu.pl 20 lutego 2020 10:37

E-sklep Bonami planuje inwestycje i wejście w private label W 2019 r. w sklepie Bonami dokonano łącznie miliona zamówień, a średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła około 60 euro. Fot. materiały prasowe

Spółka Bonami, właściciel sklepu internetowego Bonami.pl, ocenia ubiegły rok za udany - z dynamiką przychody na w pięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej wzrosły o ponad 35 proc. Na ten rok spółka zapowiada inwestycje między innymi w asortyment, w tym wejście w segment „private label” – przyznaje Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Bonami to największy czeski sklep internetowy, który oferuje inspiracje do domu, a także tematyczne kolekcje mebli i artykułów wyposażenia wnętrz – obecny w pięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, od 2014 r. w Polsce. Jak powiedział Pavel Vopařil, CEO Bonami, spółka zamknęła ubiegły rok z globalnym przychodem w wysokości 55 milionów euro. To dane z rynków czeskiego, słowackiego, polskiego, rumuńskiego oraz węgierskiego. W porównaniu do 2018 r. wyniki wzrosły o 35% i z tą dynamiką Bonami planuje rozwijać się dalej. Jednym z ważniejszych rynków dla spółki będzie Polska, gdzie przychody rok do roku wzrosły aż o 40%.

Według analiz Cushman & Wakefield polski e-commerce rośnie w tempie 18% rocznie i należy do najszybciej rozwijających się w Europie. W ciągu najbliższych kilku lat jego wartość może wynieść nawet 80 mld zł. Przez internet – jak podaje w swoim corocznym raporcie Gemius – kupuje już 62% internautów, przy czym 36% deklaruje zakup tą drogą mebli i akcesoriów do domu, a 29% planuje taki zakup w przyszłości. Można więc powiedzieć, że e-commerce stał się dla polskich konsumentów synonimem wygodnych zakupów – także w kategorii „dom i wnętrze”.

- Dzięki dobrym wynikom finansowym możemy sobie pozwolić na rok inwestycji – podkreśla Pavel Vopařil. – Inwestujemy duży kapitał w rozbudowę magazynu. W ten sposób będziemy mieć aż dwa razy więcej produktów na stanie, co znacznie przyspieszy ich dostawę. Jednocześnie zaczynamy budować obecność offline. Na początku w Czechach, gdzie marka jest najdłużej i jest też najbardziej rozpoznawalna. Podobne działania planowane są również w Polsce - dodaje.

Zmiany będą dotyczyły również samego asortymentu. Spółka zapowiada nawiązanie współpracy z nowymi markami oraz stworzenie kolekcji pod marką Bonami. Wejście w segment „private label” będzie stopniowe.

- Zmiany w zakresie asortymentu już się u nas rozpoczęły. Dodaliśmy marki, których życzyli sobie nasi klienci, i usunęliśmy te, które nie były dla nich aż tak atrakcyjne – mówimy tutaj o tysiącach produktów. W tym roku te zmiany będą jeszcze wyraźniejsze. Pogłębimy asortyment zgodnie z różnymi potrzebami naszych klientów, wprowadzimy nowe atrakcyjne marki, nowe kolekcje produktów oraz co-brandowe kolekcje, które powstaną przy współpracy z Bonami – zdradza Vopařil.

Planowane inwestycje i zmiany są istotne dla zapewnienia klientom komfortu zakupów i szybkiej dostawy. Tylko w 2019 r. w sklepie dokonano łącznie miliona zamówień, a średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła około 60 euro. Aż 60% ruchu na stronie pochodziło z mobile’a.

Bonami należy do grupy inwestycyjnej Miton – czeskiego  funduszu VC specjalizującego się w branży e-commerce. W jego portfolio są też Twisto i GoOut.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6867
Ilość aktualnych ofert: 440136

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,99

  • Śr

    6,01

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.