Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

E-sklep Lancerto w wersji anglojęzycznej dla klientów zagranicznych

LANCERTO rozwija się z myślą o klientach zagranicznych. Polska marka odzieży premium uruchomiła anglojęzyczną wersję serwisu internetowego.
Reklama

Wprowadzenie angielskiej wersji serwisu internetowego to kolejny krok w rozwoju marki w sieci. W lecie tego roku strona przeszła gruntowną metamorfozę. Proces zakupowy online został uproszczony, a mankamenty, które mógł napotkać klient, usunięte. Strona zmieniła się nie tylko pod względem funkcjonalnym, ale także estetycznym, nabierając bardziej nowoczesnego kształtu. Zmiany zostały zaplanowane i wdrożone na podstawie wyników z badania potrzeb deklarowanych przez klientów.


Strona po angielsku to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy zamawiają kolekcje LANCERTO z różnych stron świata, m.in. z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgii, USA i Słowacji. – Angielska wersja stronyi zdecydowanie poprawi doświadczenie zakupowe zagranicznych fanów naszych kolekcji – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

Wraz z przełączeniem języka na angielski zmienia się także waluta – ceny prezentowane są w euro. – LANCERTO ma ambicję, by stać się marką międzynarodową. Dziś poza Polską nasze produkty szczególną popularnością cieszą się w Czechach, Bułgarii i na Węgrzech. Z tych krajów otrzymujemy najwięcej zagranicznych zamówień. Nie ukrywamy też, że mamy apetyt na kolejne wersje językowe, nad którymi już pracujemy – kontynuuje Michał Grochala.

Obecnie zakupów na stronie lancerto.com/en/ mogą dokonywać klienci z krajów Unii Europejskiej.

Sklep internetowy www.lancerto.com notuje blisko 250 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. Zdecydowana większość z nich korzysta z serwisu z telefonów komórkowych. 

W e-sklepie dodana została nowa grupa kategorii – moda damska, co w konsekwencji doprowadziło do podziału całego kontentu na męski i damski.

Podejmowanie decyzji o wyborze produktu ułatwiają między innymi video prezentujące produkty na modelach w ruchu. Łatwiej dzięki temu wyobrazić sobie upatrzony element  garderoby podczas użytkowania.  Dopracowane tabele oraz usługa wirtualnego doradcy Fit Finder rozwieją wątpliwości związane z doborem rozmiaru.

Wprowadzone zmiany zaowocowały wzrostem konwersji oraz wartości koszyka zakupowego. Widoczny jest wzrost zaangażowania klientów. Nastąpił też spadek bounce rate – czyli liczby klientów „odbijających się” od serwisu bez finalizacji transakcji.

Dla mniej  zdecydowanych przeznaczona jest sekcja “Stylista rekomenduje” podpowiadająca stylizacje dopasowane do sylwetki lub okazji. Ruchoma prezentacja odzieży na modelach jest narzędziem ułatwiającym podejmowanie decyzji osobom o mniejszej wyobraźni.

Cyfryzacja sklepów stacjonarnych

Przebudowie serwisu towarzyszyła cyfryzacja salonów stacjonarnych. Wszystkie salony zostały wyposażone w tablety, co pozwoliło na rozszerzenie sprzedaży stacjonarnej. Na żądanie klienta dostępny jest dziś każdy element oferty w dowolnym wariancie i rozmiarze.  Obecnie aż 10% całej sprzedaży w salonach to sprzedaż towaru poprzez tablety.

LANCERTO to polska marka modowa założona w 2008 roku. Dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum